آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 26 شهریور ماه 1401 = 17-09 2022

مهسا؛ نماینده مجلس: خدا به ما و به بچه‌های ما رحم کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برای اتفاقی که برای خانمی در تهران افتاد و او را برای حجاب گرفتند و در نهایت کشته شده واقعا اگر زمین دهان باز کند و آدم خودش بمیرد جا دارد.

به گزارش انصاف نیوز، مسعود پزشکیان در مراسم عزاداری اربعین حسینی در اسلامشهر با بیان اینکه ما باید در مقابل مردم و همینطور در روز قیامت در برابر خداوند جواب بدهیم، گفت: من به عنوان یک دانشگاهی و یک نماینده و یک آدمی که مسئولیت داشته و دارد هر کسی را گول بزنم خود را نمی‌توانم فریب بدهم، باید بپذیریم حرفی که زدیم را نتوانستیم عمل کنیم. چرا بعد از ۴۰ سال جوان‌های ما نباید زندگی راحتی داشته باشند؟ این وضعیت را نمی‌شود پذیرفت.

وی پیرامون آنچه بر سر مهسا امینی آمد و در نهایت به جان باختن او ختم شد، گفت: در کشور ما دختر مردم را می‌گیرند به خاطر اینکه چهار تا موی او بیرون بوده و می‌برند و مرده‌اش را تحویل خانواده‌اش می‌دهند، این وضعیت خیلی سخت است و این رفتار ما غیرقابل قبول است؛ خدا به ما رحم کند، به بچه های ما، به آینده‌ ما خدا رحم کند.




رومینا سروش September 18, 2022 07:11 AM

گمان نمیکنم خدا هم بایشان رحم کند چون اینها به کسی رحم نکردن و از اول انقلاب همواره خطاهای مقامات ج ا را لاپوشانی کردند که باعث دوام خطا ها و دوام نظام اسلامی شان شد حالا چی فکر میکردند آن مهم نیست مهم اینستکه بعمر چند نسل خیانت کردند
پس هیچ توقعی ندارند که ملت ایران به ایشان و خانواده شان رحم کنند مگر آنها رحم کردند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: