آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 شهریور ماه 1401 = 18-09 2022

ماموریتی برای مرگ و نابودی و ویرانی ایران و ایرانی

شکوه میرزادگی

«ملک الموت» یا عزرائیل نام دیگر حکومت اسلامی

گزارش امروز «سازمان حج و زیارت» از اربعین در خبرگزاری های رسمی، برای صدمین بار به روشنی ماهیت حکومت اسلامی حاکم بر ایران را نشان می دهد: حکومت مرگ و مرگ اندیشی و نابودی. این حکومت چنان به راحتی و بدون هیچ ابراز تاسف و همدردی تعداد مرگ ها را اعلام می کند که هیچ حکومتی تا کنون در دنیا این گونه از مرگ شهروندانش به راحتی سخن نگفته است؛ آن هم شهروندانی که هم مرام و هم مسلک و طرفدار خودشان هستند. آنوقت چگونه می شود از چنین حکومتی انتظار داشت که هر روز جان ده ها مهسا و نوید و پویان و ...و... را به راحتی نگیرد؟

به این گزارش رسمی حکومتی زیر عنوان «آمار و اسامی فوتی ها در پیاده روی اربعین» نگاه کنید: «از آغاز پیاده روی اربعین تا روز 25 شهریور 93 تن فوت کرده اند»؛ و با این توضیح که: «سازمان حج و زیارت از زائران فوت شده دیگری که مشخصاتشان در سامانه سماح ثبت نشده و بیمه نداشته اند اطلاع و آماری در دست نیست».

بگذریم که آمارهای غیررسمی این مرگ های اربعینی را چند صد تن گزارش کرده اند.

یک مرور ساده بر اعمال حکومت اسلامی در 43 سال گذشته و سیر سعودی آن در مسیر قتل و جنایت و مرگ نشان می دهد که این حکومت به راستی همان مسئولیتی را بر عهده گرفته که در قرآن، برای «ملک الموت» یا به زبان دیگر عزرائیل در نظر گرفته شده است. یعنی: «گرفتن جان ها و از بین بردن ذات ها یا از بین بردن حقیقت هر چیزی».

کسانی که هنوز از عملیات این حکومت در ارتباط با جنایت ها و یا حتی اعمال و رفتار مسئولین آن تعجب می کنند هنوز نمی توانند و یا نمی خواهند باور کنند که انقلاب اسلامی و بوجود آمدن چنین حکومتی از ابتدا پیاده کردن ماموریتی برای «مرگ و مرگ اندیشی و نابودی و ویرانی» ایران و ایرانی بوده است. پس سخن گفتن و خواستاری هر نوع تغییری در این حکومت فقط به عمر این حکومت افزودن است. اکنون دیگر با 43 سال تجربه ای سخت و سنگین، گفتن هیچ سخن و خواستی جز «حکومت اسلامی نابود باید گردد» شایسته انسان متمدن و باورمند به حقوق بشر نیست.



آواره September 18, 2022 06:17 AM

مرگ بر جمهوری جهل و جنون و جنایت اسلامی و آخوند های متعفن و هرزه و دزد و قاتل و بیگانگان ویرانگر

گزارش یا اعتراض به این نظر


رومینا سروش September 18, 2022 07:17 AM

روش متولیان اسلام همین مسئولیت نداشتن است
درآغاز هرسخن و یا کاری میگویند «انشا الله»
یعنی بخواست خدا که اگر نکردند یا وجود اجرای قول را نداشتن بگویند خدا نخواست که معنی دیگرش اینست که پس آنها مسئول نیستند و این خدا است که مسئول است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: