آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 28 شهریور ماه 1401 = 19-09 2022

فیلم؛ بوکان: یک دختربچه از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته

در تصاویر ویدیویی که از شهر بوکان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نیروهای امنیتی به سمت معترضان به کشته شدن مهسا امینی مستقیما تیراندازی می‌کنند. شبکه حقوق بشر کردستان از مجروح شدن یک دختر ۱۰ ساله در بوکان در تیراندازی ماموران ضد شورش خبر داده است. (فیلم زیر)

سایت هه‌نگاو هم می‌گوید گلوله به سر این کودک اصابت کرده و حال او وخیم است.

گزارش‌ها از شهرهای بوکان، پیرانشهر و مهاباد حاکی از اعزام نیروهای ضدشورش از شهرهای مجاور به این شهرهاست. گزارش شده در مهاباد «ده نفر» دستگیر شده‌اند.

درحالیکه اعتراض‌ها به مرگ مهسا امینی در شهرهای کردنشین رو به گسترش است، معترضان در تهران با آنها اعلام همبستگی کردند و شعار دادند: «کردستان، چشم و چراغ ایران».

در همین حال نت بلاکس که سرعت و دسترسی به اینترنت در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند، قطعی اینترنت در سنندج مرکز استان کردستان را تایید کرده است.

حکومت ایران در سال‌های گذشته با قطع اینترنت همزمان با اعتراضات داخلی همواره تلاش کرده که از گسترش اخبار سرکوب اعتراضات توسط ماموران امنیتی خود جلوگیری کند.




www.youtube.com/watch?v=lPwCMVG8OpE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بهرام September 19, 2022 09:49 PM

قابل توجه هموطنان با یک بطری کوچک نوشابه یک چهارم لیتری و یا یک سوم لیتری که پر از بنزین است و در جیب هم جا میشود و یک عدد فندک و یا کبریت مشود چهار تا پنج ماشین گشت ارشاد و یا نیروی انتظامی را به آتش کشید و فلج کردن نیروی انتظامی باید از هر راهی مورد برسی میدانی قرار بگیرد و بهترین راه آتش زدن زیر چرخی است که به موتور ماشین نزدیکتر است معمولا زیر چرخ جلو
در تظاهرات حتما صورت خود را بپوشانیم و حتما از ماسک و استفاده کنیم و یا صورت را با پارچه ای بپوشانیم که قابل شناسایی نباشیم و به یاد داشته باشیم که در صورت عقب نشینی بازگشت به خانه شکست خورده ایم و آن زمان زمان دستگیری مردم توسط اوباش علی خامنه ای است پس سنگرها را خالی نکنیم و به مبارزه تا سرنگونی ادامه دهیم قرار ما 24 ساعته و هر روزه در خیابانها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: