آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 مهر ماه 1401 = 23-09 2022

ادامه مبارزات خیابانی در ایران و شعار برای براندازی "نظام"

با گسترده شدن اعتراض‌ها به کشته شدن مهسا امینی به شهرهای مختلف ایران، شعارها علیه خامنه‌ای و فریاد برای سرنگونی جمهوری اسلامی به محور اصلی اعتراضات تبدیل شده و شهرهای مختلف صحنه روسری سوزانی زنان و مبارزات خیابانی علیه سرکوب خشونت بار تظاهرات شده‌اند.

ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال نشان می‌دهد تعداد زیادی از زنان در نازی‌آباد تهران، روسری‌های خود را در کانکس آتش‌ گرفته پلیس می‌اندازند. زنان در تجمع اعتراضی منطقه نیاوران تهران نیز روسری‌های خود را سوزاندند.

در اعتراضات ساوه نیز دو زن با برداشتن روسری خود رقصیدند و در میان شعارهای معترضان روسری‌ها را سوزاندند.

در میدان تجریش تهران، معترضان با شعار «مرگ بر دیکتاتور» به خیابان آمدند و در منطقه نارمک معترضان ضمن سر دادن شعارهای ضد حکومتی، سطل‌های زباله را به آتش کشیدند.

معترضان در منطقه تهرانپارس شعار «زن، زندگی، آزادی» سردادند و در فلکه صادقیه تهران با فریاد زدن نام علی کریمی از او به دلیل حمایتش از اعتراض‌ها تقدیر کردند.

ویدیوهایی که به دست ایران اینترنشنال رسیده نشان می‌دهد معترضان در پرند با وجود جو امنیتی با حضور گسترده در خیابان‌ها شعار «مجتبی بمیری، رهبری رو نبینی» و «مرگ بر دیکتاتور» سردادند.

ویدیوهایی که از مشهد منتشر شده نشان می‌دهد معترضان در این شهر برای مقابله با سرکوب نیروهای امنیتی از کوکتل مولوتف استفاده می‌کنند.

در آبادان معترضان و زنانی که روسری خود را برداشته بودند با احاطه کردن یک مامور نیروی انتظامی شعار «رضا شاه روحت شاد» سر دادند.

همچنین ویدیوهای رسیده به ایران اینترنشنال حضور گسترده معترضان را در کاشمر نشان می‌دهد که شعارهای «جمهوری اسلامی نمی‌خواهیم»، «مرگ بر دیکتاتور» و «ایرانی می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد» سرداده‌اند.

یک ویدیوی دیگر که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد ماموران امنیتی در انزلی پس از تعقیب چند جوان معترض که به پارکینگ خانه‌ای پناه برده بودند، در و شیشه‌های این ساختمان را شکستند و وارد آن شدند.

ویدیوهای دیگر در شبکه های اجتماعی از گسترش اعتراضات به شهرهای کاشمر، ملکان ، شیروان، متل قو، اشنویه، کیان پارس اهواز، مشکین شهر، متل قو و فردیس ملارد خبر می‌دهد.




مونا September 23, 2022 12:33 PM

معترض 88 هستم به معترضین تهرانی این پیام رو برسونید که محل اعتراضات باید درست انتخاب بشه توی خیابون و توی دانشگاه هیچ فایده ای نداره فقط به سمت صدا و سیما مقصد فقط صدا و سیما حالا که شبکه ارتباطی نت قطع شده بلندگوی صدا و سیما رو میخواهیم تا از اونجا به تهرانی ها بگیم اومدیم صدا و سیما رو گرفتیم به شهرستانی ها هم بگیم فرمانداری ها رو بگیرید غیر از این فایده ای نداره میشه 88 و 98
تهران صدا و سیما فتح الفتوح صدا و سیما فقط یک میلیون تهرانی به سمت صدا و سیما تا در عرض چند دقیقه بشه میلیونها نفر ماشینها پلاکهاشون رو بپوشونند به سمت صدا و سیما راهها بند میاد برای موتورها و ماشینهای مزدورها
شهرستان ها فقط فرمانداری آملی ها خوب فهمیدند چه کار کنند اما آتیش نزنید فتح کنید اشغال کنید شب و روز همونجا بمونید
توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: