آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 مهر ماه 1401 = 26-09 2022

فیلم؛ سخنان اژه ای در مورد بیش از سه شب نخوابیدن اوباش

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ویدئویی را به عنوان تقدیر رئیس این قوه از مأموران یگان ویژه نیروی انتظامی منتشر کرده که در آن اعتراف می‌شود که این نیروها در مواجهه با اعتراضات مداوم مردمی در ایران دچار بی‌خوابی و خستگی شده‌اند. (فیلم زیر)

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس این قوه، روز یکشنبه سوم مهر در یک «حضور سرزده» در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا، از آنچه «زحمات و خدمات» نیروهای این یگان در سرکوب معترضان خوانده شده، قدردانی کرد.

اما در فیلم شنیده می‌شود که محسنی اژه‌ای می‌گوید این نیروها «دیشب که نخوابیندند هیچ، شب‌های گذشته هم نخوابیندند.»

به گزارش رادیو فردا، رئیس قوه قضائیه گفت روز یکشنبه نیز با این که تعطیل رسمی در ایران بوده، این نیروها «سر کار» بودند. او برایشان آرزوی «قوت» بیشتر کرد.




www.youtube.com/watch?v=SbK1TEbbiuY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



فضول میرزا September 26, 2022 03:19 PM

اونقدر آرزوی قوت بیشتری کن تا جونت در بیاد مرتیکه مزلف!

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام September 26, 2022 06:56 PM

این حرفهای اژه ایی که میگوید مامورانشان 4 شب است که نخوابیده اند نشان میدهد که تعداد سرکوبگران چه مقدار کم است و اگر مردم بیشتری به تظاهرات بپیوندند کار رژیم یکسره خواهد شد
هموطن تنها نمان به در اتحاد رمز پیروزیست هر شب از ساعت 5 بعد از ظهر در خیابانها هستیم و ساعت 8 شب شما که در خانه هستید دستکم به شعار همسایه هایتان جواب دهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: