آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 مهر ماه 1401 = 27-09 2022

فیلم؛ با اعتراض مردم منزل ورزشکار مردمی فک پلمب شد

پس از انتشار تصاویر پلمب ویلای علی کریمی در شبکه‌های اجتماعی و اعتراض گسترده کاربران، ویدیوهایی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان‌دهنده فک پلمب شبانه آن بود. (فیلم زیر)

به گزارش رادیو فرانسه، دوشنبه شب، چهارم مهر، تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد ویلای شخصی علی کریمی در لواسانات، واقع در شمال شرق تهران، با قرار دادن بلوک های سیمانی و نصب اعلامیه ای پلمب شده است.

در پی حمایت بی قید و شرط علی کریمی از اعتراض‌های مردم ایران، وی هدف حمله تند رسانه های حکومتی قرار گرفته تا جایی که برخی سعی دارند او را به عنوان «مدیر جریان اغتشاش» معرفی کنند.

علی کریمی، از زمان شروع اعتراضات در پی قتل مهسا امینی به دست ماموران گشت ارشاد، همواره در واکنش‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از مردم و اعتراض به رفتار حکومت ایران، پست‌هایی منتشر کرده است.

در این اطلاعیه نشانی از سربرگ یا مهر رسمی دادستانی که به طور معمول بر روی اماکن پلمب شده نصب می‌شود و بیانگر طی شدن مراحل قانونی است، دیده نمی‌شد.





www.youtube.com/watch?v=EKCVlKKSnjQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: