آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 مهر ماه 1401 = 29-09 2022

فیلم؛ ماموران همه جا هستند اما مردم با بوق اعتراض می‌کنند

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که شهروندان تهرانی در منطقه تجریش در شمال پایتخت با به صدا درآوردن بوق خودرو خود اعتراض می‌کنند. (فیلم زیر: صدای بوق در رشت)

ضبط کننده این ویدیو می‌گوید موتورسواران با زدن به میان مردم تلاش دارند آنها را متفرق و از کنار هم آمدن دور کنند.

‌تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد اعتراض‌‌های شهروندان سنندجی پنجشنبه - هفتم مهر - هم ادامه یافته است.در این تصاویر صدای تیراندازی شنیده می‌شود.

‌بر اساس ویدئویی که امروز - پنجشنبه ۷ مهر - در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، شهروندان قمی با آمدن به خیابان‌ها تجمع اعتراضی برگزار کردند.

آنها با روشن کردن آتش و به میان خیابان آوردن سطل‌های زباله، تردد را مسدود کرده اند و در کمی دورتر درگیری میان یک جمع دیده می‌شود که افراد نزدیک به محل فیلمبرداری از آن استقبال می کنند و شعار «توپ تفنگ فشفشه، آخوند باید گم بشه» سر می‌دهند.

بازگشت معترضان به خیابان‌ها در رشت

ویدِوئی که امروز هفت مهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد عده‌ای از شهروندان رشت در این شهر تجمع کرده و شعار«مرگ بر دیکتاتور» و «زن، زندگی، آزادی» سر داده‌اند.

رشت و چند شهر دیگر در استان‌های گیلان و مازندران چون آمل، از نخستین کانون‌های اعتراضات در دو هفته گذشته بودند و بنابر گزارش‌ها صدها معترض در این شهرها طی هفته اول اعتراضات بازداشت شده‌اند.






www.youtube.com/watch?v=Lk3oZgANEbU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: