آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 مهر ماه 1401 = 04-10 2022

فیلم؛ ادای احترام پارلمان فرانسه به قربانیان اعتراضات در ایران

فیلم زیر: مجلس شورای ملی فرانسه دقایقی پیش برای ادای احترام به قربانیان سرکوب در ایران یک دقیقه سکوت کرد

همچنین پارلمان اروپا امروز موضوع مرگ مهسا و اعتراضات ایران و سرکوب وحشیانه معترضان را بررسی می‌کند.

بر اساس برنامه اعلام شده پارلمان اروپا، نمایندگان و جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، امروز درباره قتل حکومتی مهسا و اعتراضات سراسری در ایران با هم گفت‌وگو خواهند کرد.

انتظار می رود نمایندگان پارلمان اروپا درباره پیش‌نویس قطعنامه‌ای در این باره روز پنجشنبه رای گیری کنند.




www.youtube.com/watch?v=24pWbn1uutQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا October 4, 2022 04:12 PM

در حالی که ٫ پارلمان آلمان به کشتار و سرکوب اعتراضات وطن اعتراض میکنند و سخنرانی در باره این جانیان میپردازند ٫ در حالی که پارلمان فرانسه در خشم کشته های وطن به دست آخوندهای جنایتکار بر میخیزند یک دقیقه سکوت میکنند ٫ گوسفندهای طویله اسلامی که با نان زحمتکشان ایرانی تغذیه میشوند خفقان گرفته اند ٫ مگر دزد دزد را میگیرد و قاتل قاتل را ٫ باش تا صبح دولتت بدمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


kiani October 4, 2022 05:09 PM

فرانسه، یک سر و گردن بالاتر از سازمان به اصطلاح ملل

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو October 4, 2022 09:33 PM

متاسفانه اعضاء پارلمان فرانسه درزمان موشک پرانی سپاه با هواپیمای اکراین وکشته شدن دها ایرانی مسافراین هواپیما وهمچنین تهدید کردن ودستگیری بازمانده گان هواپیمای اکراین همگی درمرخصی درکره مریخ بودند خانم نداآقاسطلان وستاربهشتی انکارتقصیرخودشان بوده که حکومت آخوندی را بقتل رسانده است زهرکلیمی خانم ایرانی تبعه کانادا را بیادآوریم که برای دیداراقوامش به ایران آمده بود وبا برچسب جاسوسی دستگیروتوسط قاضی سعید مرتضوی درزندان شکنجه شد وبازدن چکش برجمجعه اش این خانم بی گناه را کشت نوید افکاری چه کرده بود که اعدام شد؟ دها وکیل ونویسنده وحامیان محیط زیست ووطن پرستان درزندان هستند حالامشکل اساسی مردم با حکومت اخوندی فقط آزادی زنان است گیریم که آزادی زنان پذیرفته شد آزادی زندانیان سیاسی چطور؟ آزادی مطبوعات چطور؟ اوضاع رفاهی واقتصادی مردم چطور؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: