آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 مهر ماه 1401 = 05-10 2022

ضربه وحشتناکی که به نظام اسلامی وارد شد از زبان خودشان

رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراضات جاری در ایران اتفاقاتی «محدود و پراکنده یا شروع یک انقلاب است»، گفت: «من فکر نمی‌کنم این‌ها تظاهرات پراکنده باشند. آنچه مایه تعجب من و تحلیلگران ما در این‌جا (سی‌آی‌ای) شد، گستردگی و فراگیری تظاهرات است».

در همین حال وحید اشتری «فعال اصولگرای عدالت‌خواه» در یک رشته‌توییت نوشت: گول تحلیل‌گران پیزوری (صداوسیما) که خبر از یک پیروزی بزرگ و سربلند بیرون آمدن از یک فتنه جدید را می‌دهند نخورید! زن، زندگی، آزادی به اهدافش رسید. براندازی از اول هم هدف این مرحله نبود.

‏«وی نوشت: دايی جون تو کلاس ۴ تا چادری بودیم. الآن دیگه من تنهام... این روایت را شنیدم دخترک از یک دبیرستان دولتی در یک محله معمولی تهران می‌گفت. من همو مثل او فکر می‌کنم تهران امروز دیگر تهران ۲۰ روز پیش نیست. در دوران ⁧پسا مهسا⁩ هستیم. حجاب اجباری تقریبا تمام شد. خوش‌‌تان بیاید یا بدتان!

حالا بیائید بروید برای این دانش‌آموزها و دانشجوها اصطلاحا کار فرهنگی بکنید همزمان طبق معمول قانون ممنوعیت استفاده از مترو و خدمات بانکی برای بی‌حجابها تصویب کنید تا ببینیم به کجا می‌رسید و چطور این شکاف‌های بوجود آمده و زخم‌های روی تن جامعه را می‌خواهید ترمیم کنید.

در خیابان‌ تعداد آدمهایی که روسری می‌اندازند و راه می‌روند دیگر قابل شمارش نیست. شاید دوباره تجمع نکنند، شاید شعار ندهند، شاید خیابان نبندند ولی راه می‌روند. فقط راه! گشت ارشاد با آن تعداد نیرو دیگر توان جلو کشیدن این حجم از روسری عقب رفته را ندارد. ارشاد هم به تاریخ پیوست.

‏اینکه می‌گویید ⁧مهسا امینی⁩ بهانه بود درست است. جامعه معترض اینقدر در آستانه انفجار است که حتی به بهانه مرگ یک دختر که هنوز ابعادش روشن نشده اینجور بهم می‌ریزد! بعد از اینکه فهمیدید مهسا امینی بهانه بود از اینکه اوضاع اینقدر شکننده شده باید بترسید! چرا نمی‌ترسید؟

نه اینکه برای شما نگران باشم. به قول آن پیرمرد روستایی خودتان می‌دانید و مملکت خودتان. اینها را برای نگرانی از زندگی آن تنها دختر چادری مانده کلاس نوشتم. برای زخم زبانی که باید بین ۳۰ نفر بخاطر شما بشنود و تحمل کند. ‏برای آن چند تا دختر چادری که کنار گذاشتند ‏و برای بقیه کلاس!

‏دست به اصلاحات جدی بزنید. شفافیت و امثالهم کف ماجراست. منظورم اصلاحات بنیادین در ساختار سیاسی، انتخابات، احزاب، قانون اساسی و... است. قبل از آنکه خیلی دیر بشود. برای مردم نه! برای حفظ خودتان عرض می‌کنم. ‏برای حفظ ارزشها، برای دین! حجاب که دیگر هیچ! فکری به حال بقیه بکنید.



امیرارشادی October 5, 2022 10:43 AM

مهسا انگیزه خیزش
نبود مهسا بهانه ای ، مهسا بغض و اندوهگین ایران بود و است
مهسا طغیان و توفانست و خشم و آتش و گویا قوقنوسی کز
دل خشم مردمی در پنجه ننگین استثمار مزهب کنون چون سونامی
میکوبد بساط مزهب پوشالی اسلام و آخوند وخرافات را
مهسا نقطه عطفیست بر پایان اسلام وخرافات در سرزمین
زن آزادی زندگی

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام October 5, 2022 06:49 PM

صحنه هایی دیدم از کت زدن دختران خردسال توسط مامورین وزارت اطلاعات با لباس شخصی و چند مامور با لباس نظامی فقط میخواستم بگویم که واقعا خاک بر سر مردانی که بی تفاوت از کنار چنین صحنه هایی میگذرند و دخالت نمیکنند نام این مردان را مرد نمیشود گذاشت باید نامشان را همان مزدور علی خامنه ای گذاشت
یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟
دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟
گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند
کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو October 5, 2022 07:22 PM

درحقیقت محض ضربه وحشتناکی که مردم وطن پرست وآزادی خواهان وانهم به قیمت صدها جانباخته واقشارنجومی ازضرب وشتم گان ومجروحان وگلوله باران شدن انهابا گلوله های ساچمه ای به همراه داشته وهنوزهم ادامه دارد خسارت ضربه های مهلک مردم ایران به نظام اسلامی بطورغیرعلنی وقیحانه وشرم آوربایدن با میلیاردلارها بلوکه شده دربانک کره جنوبی می پردازدآزادی بابک نمازی اززندان بابت سالمندی وانسان دوستی وی نبودکه انچه حکومت آخوندی ادعا می کند بلکه ایشان با آزادکردن میلیاردهادلاربلوکه شده دربانک کره جنوبی توسط بایدن معاوضه شدندوگرنه سالمندترین هاازاین فرد همچنان درزندان بسرمی برندوحتی بیمارندکه ازامکانات پزشکی محروم اند وخبرفوتشان هم منتشرنمی شودآیا دربه گروگان گرفتن دوتابعیتی هادرایران وپرداخت کلان میلیاردها دلارومیلیون ها پوند برای آزادیشان به خامنه ای عمدی نیست؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mani October 5, 2022 08:17 PM

دیدیم بسیار از ایرانیان نسل قبلی از نسل فعلی حمایت نکردند خبری از حضور دهه۵۰ ـ ۶۰ ایی ها نبود۰چونکه به ترس، به درد و رنج و به زندانی که اسلامگرایان اهریمن و خونخوار برایشان بوجود آورده اند عادت کرده اند به خشک شدن دریاچه ها و رودهای ایران توسط اهریمنان خو گرفته اند به کشتار فرزندان خودشان و یا فرزندان دیگران عادت کرده اند به غارت و نابودی ایران توسط اسلامگرایان اهریمن عادت کرده اند پیر شده اند یا در حال پیر شدن هستند و فاقد انرژی زیرا که آگاهی ،شجاعت و احساس مسیولیت نسبت به سرزمین شان و حفاظت از زندگی همنوعانشان نیاز به انرژی دارد که بسیاری از انها فاقد آن هستند اکنون نسل جوان اینرا میدانند جوانان بخوبی میدانند که اگر تا زمانی که انرژی و قدرت دارند نتوانند این توانایی را در مبارزه با اهریمنان مرگ و تباهی حاکم بر سرزمین شان و برای نابودی آنان بکار گیرند آنها نیز دراین زندان پیر خواهند شد و منتظر خواهند شد تا شاید نسل بعدی بتواند آنها را از این زندان هولناک ساخته شده توسط آن اهریمنان نجات دهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: