آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 مهر ماه 1401 = 05-10 2022

فیلم؛ اشک تمساح امامان جمعه برای کودکان فقیر چماق به دست

پانصد نفر از اعضا و هواداران «جمعیت امام علی» در واکنش به استفاده از کودکان در سرکوب‌ معترضان خیابانی، در بیانیه‌ای گفته‌اند «از برخی کودکان می‌شنویم که همکلاسی‌هایشان را با دادن چند کیسه آذوقه، برای سرکوب به خیابان فراخوانده‌اند تا نه از حق خود، که از ناحق به دفاع برخیزند».

در این بیانیه که در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده، با محکوم کردن اقدام حکومت گفته شده «وای بر کسانی که جامعه مدنی را نابود شده می‌خواهند تا با دادن چند کیسه آذوقه به ضعفا که حق‌شان را دریافت می‌کنند، حضورشان با چوب و چماق گروکشی می‌کنند».

همچنین در بخش دیگر این بیانیه گفته شده «وای بر کسانی که نمی‌دانند ایران و آینده آن، از آن این کودکان است که به جای مهر و دوستی تخم کینه و دشمنی در دل کودکان می‌کارند».

در شبکه‌های احتماعی فیلم‌ها و عکس‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد حکومت از کودکان و نوجوانان در سرکوب معترضان استفاده می‌کند.

فیلم زیر: اشک تمساح آخوندها برای کودکان دانش آموز




www.youtube.com/watch?v=W8P2BA1ljaI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mani October 5, 2022 08:44 PM

اگر والدین مهسا امینی، نیکا شاکرمی و بقیه نوجوانان و جوانانی که در راه آزادی سرزمینشان از دست آن اهریمنان آدمکش و خونخوار جان خود را دادند بقدر کافی احساس مسیولیت می کردند و انها را در راه مقدس شان ( آزادی سرزمین شان و رهایی بشر از وجود آن اهریمنان مرگ و ویرانی) همراهی می کردند و اگر دایی ها و دیگر نزدیکان آن ها این انسان های پاک و شجاع آنها را در مسیر مبارزه شان تنها نمی گداشتند چه بسا بسیاری از انان اکنون زنده بودند و نبرد روشنایی علیه تاریکی به نابودی مطلق آن اهریمنان می انجامید زیرا از بودن تک تک آن انسانها در این مبارزه خورشیدی سوزان از میلیونها انسان بوجود خواهد آمد که جرثومه این موجودات هولناک تاریکی و مرگ را بطور کامل میسوزاند و محو خواهد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: