آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 مهر ماه 1401 = 05-10 2022

فیلم؛ پخش اعترافات اجباری بستگان "نیکا شاکرمی" با رسوايی

فیلم زیر: جزییات جدید از پرونده نیکا شاکرمی...از خاله نیکا (آتش شاکرمی) اعتراف اجباری گرفتند. تهدید کردند اگر اطلاع رسانی کنید جنازه خاله و دایی نیکا را هم باید تحویل بگیرید

در حالی‌که ابهام‌ها در پرونده کشته شدن نیکا شاکرمی همچنان پابرجاست، تلویزیون حکومتی ایران در یک گزارش تصویری، خاله و دایی این دختر ۱۷ ساله که در بازداشت هستند را نشان داد که ادعای رسانه‌های حکومتی مبنی‌بر مرگ او بر اثر «پرت شدن از بلندی» را تکرار می‌کنند.

در این گزارش که شامگاه چهارشنبه ۱۳ مهر از برنامه ۲۰:۳۰ صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش شد، در خلال روایتی یک‌طرفه از مفقود شدن نیکا شاکرمی و چگونگی کشته شدن او، آتش شاکرمی (خاله نیکا) در حال بیان جملاتی که دلخواه حکومت جمهوری اسلامی است، نشان داده می‌شود.

او در این ویدئو با چهره‌ای تکیده به‌همراه خبرنگار ۲۰:۳۰ در کوچه‌ای ظاهر می‌شود که ادعا شده پیکر نیکا شاکرمی در «حیات خلوت» یکی از ساختمان‌های مسکونی آن محل پیدا شده است.

در بخش دیگری از این ویدئو، آتش شاکرمی از اشتیاق خواهرزاده خود برای شرکت در اعتراضات می‌گوید و خبرنگار ۲۰:۳۰ در تکمیل این اظهارات ادعا می‌کند که نیکا برای «دیدن اعتراضات» به بلوار کشاورز رفته بود و سپس به بازگویی ادعاهایی می‌پردازد که اوایل روز چهارشنبه در دیگر رسانه‌های مکتوب حکومتی بازتاب یافته بود.

در ادامه نیز آتش شاکرمی در اتاقی دیده می‌شود که در پاسخ به خبرنگار ۲۰:۳۰ تکرار می‌کند ویدئوی منتشر شده از دوربین مداربسته، نیکا را نشان می‌دهد. این ویدئو ساعاتی قبل توسط خبرگزاری‌های نزدیک به سپاه پاسداران منتشر شده بود.

به گزارش رادیو فردا، پخش اعترافات اجباری بستگان این نوجوان ۱۷ ساله در شرایطی صورت می‌گیرد که آتش شاکرمی پس از مفقود شدن نیکا در جریان اعتراضات روز ۲۹ شهریور در این‌باره اطلاع‌رسانی کرده بود. پس از هشت روز، او در توئیتی اعلام کرد که «نیکا پیدا شد؛ اما نه زنده!»

پیکر بی‌جان نیکا شاکرمی روز ۹ مهر تحویل خانواده‌اش شد اما در حالی که قرار بود در خرم آباد به خاک سپرده شود، ماموران امنیتی جمهوری اسلامی پیکر او را از غسالخانه «رُبودند» و در «قبرستان روستای ویسیان» در استان لرستان، بدون حضور بستگان و نزدیکانش به خاک سپردند.





www.youtube.com/watch?v=3pXD_FhgykY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کهن دیارا October 6, 2022 02:55 AM

قتل بیرحمانه این دخترک مظلوم لکه ننگی است که بر پیشانی قاتلان اجیر شده خ رمفلوک و نظام فاسدش که تمام مرزهای شناعت و رذالت را پشت سر گذارده اند گرزان ولایت فاسد گمان دارند که با کشتن فرزندان این آب وخاک میتواننداعتراضات را خاموش کنند زهی خیال باطل، امروز این دختران جوان همان کاوه هایی هستند که با رزم دلیرانه خود به همراه پسرکان نوجوان بسان گلولهای آتشین بر خرمن آدمکشان حرفه ای میتازند و عزم کردند تا خامنه ای این جلاد مفلوک را به همراه اعوان و انصارش را به فاضلاب تاریخ بسپارند برای این مهم هموطنان باید اتحاد و همبستگی خود را هر بیشتر فشرده تر کنند و مراقب ترفند های اینرژیم باشند تا به دام آنها گرفتار نشوند ما پیروزیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: