آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 مهر ماه 1401 = 06-10 2022

فیلم؛ حمایت‌ها از مردم ایران در چهار گوشه جهان ادامه دارد

فیلم زیر: نورپردازی شعار «زن، زندگی، آزادی» بر ساختمان شهرداری تل آویو

شهردار پاریس وعده داد که خیابانی در پاریس به نام مهسا امینی نامگذاری خواهد شد. خانم ایدالگو در جریان یک گردهمایی که عصر پنج‌شنبه در میدان شهرداری پاریس برگزار شد، گفت که «خیابانی را به نام مهسا امینی نامگذاری خواهیم کرد و عنوان شهروندی افتخاری پس از مرگ را به او اعطا می‌کنیم».

گردهمایی «همبستگی با ایرانیان و مبارزه آن‌ها برای آزادی» با حضور خانم ایدالگو و معاونان او برگزار شد. در این مراسم، شهردار و شماری از فعالان زن موهای خود را به نشانه اعتراض به مرگ مهسا امینی و همبستگی با زنان ایران قیچی کردند.

فیلم زیر: نورپردازی بر ساختمان شهرداری تل آویو

نمای بیرونی ساختمان شهرداری تل آویو برای نمایش همبستگی با معترضان ایرانی با شعار «زن، زندگی، آزادی» نورپردازی شد.

حساب رسمی دولت اسرائیل در توئیتر که توسط وزارت خارجه این کشور اداره می‌شود، شامگاه پنج‌شنبه با انتشار ویدئویی از این اقدام نمادین نوشت: «تل آویو امشب: زن، زندگی، آزادی. مردم اسرائیل حامی ایرانیان دلیری هستند که برای آزادی می‌جنگند».

به گزارش رادیو فردا، همزمان رون حولدای، شهردار تل آویو، هم در توئیتی مشابه با معترضان در ایران ابراز همبستگی کرد و نوشت: «تل آویو-یافا حامی زنان و دخترانی است که شجاعانه برای حقوق اولیه خود در سراسر ایران دست به تظاهرات زده‌اند. ما در کنار کسانی هستیم که برای دستیابی به آزادی علیه رژیم‌های سرکوبگر نبرد می‌کنند.»





www.youtube.com/watch?v=fW562Vz5ynQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: