آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 مهر ماه 1401 = 22-10 2022

پاسداران رژیم خامنه‌ای امام جمعه زاهدان را به ترور تهدید کردند

سپاه پاسداران در واکنش به سخنان مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، مبنی بر مسئول بودن رهبر جمهوری اسلامی در سرکوب خونین زاهدان، او را به ترور تهدید کرد.

کانال‌ تلگرامی سپاه تروریستی قدس امروز با انتشار پیامی نوشت: «آقای عبدالحمید، تشویق جوانان و هیجانی کردن آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ممکن است برایتان گران تمام شود! این آخرین هشدار است.»

هم‌زمان مجید میراحمدی، معاون امنیتی وزارت کشور، اظهارات مولوی عبدالحمید را «تحریک‌آمیز» خواند و مدعی شد که «بعد از خطبه‌های او حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند».

به گزارش رادیو فردا، مولوی عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ مهر علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی را مسئول کشته شدن معترضان در زاهدان در هشتم مهر ماه خواند.

بر اساس برخی گزارش‌ها، نیروهای امنیتی با شلیک مستقیم بیش از ۹۰ نفر از معترضان بعد از نماز جمعه هشتم مهرماه زاهدان را کشته‌اند.

آقای عبدالحمید تاکید کرد: «مسئولان و مدیران کشور و رهبری جمهوری اسلامی که تمامی نیروهای مسلح تحت فرمان ایشان هستند، همه مسئول هستند و هیچ‌کسی نمی‌تواند از این مسئولیت شانه خالی کند.»





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: