آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 آبان ماه 1401 = 25-10 2022

زلنسکی: اوکراین درحال شکست ارتش به اصطلاح دوم جهان است

پس از هشت ماه تجاوز نظامی تمام عیار روسیه به همسایه خود اوکراین چه دستاوردهایی حاصل شده است؟

ولودیمیر زلنسکی رییس‌جمهور اوکراین به این پرسش این کونه پاسخ داد:

ما از استقلال کشورمان دفاع کردیم و روسیه نمی تواند آن را تغییر دهد.

ما گام به گام سرزمین اوکراین را آزاد می کنیم. دنباس، منطقه خارکیف، منطقه خرسون اکنون در حال آزادی است. اما هم منطقه زاپوروژیا و هم کریمه زمان فرا خواهد رسید و تمام اوکراین آزاد خواهد شد.

اوکراین در حال شکستن ارتش به اصطلاح دوم جهان است، از این پس روسیه تنها یک گدا خواهد بود. آنها در ایران چیزی التماس می کنند، آنها سعی می کنند چیزی را از کشورهای غربی بیرون بکشند - ابداع مزخرفات مختلف در مورد اوکراین.

پتانسیل روسیه در جنگ علیه دولت ما و کل جهان آزاد به هدر می رود. کنترل بازار گاز وجود دارد؟ - نه.

نفوذ نظامی وجود داشت - تبخیر می شود.

وزن سیاسی وجود داشت - اکنون انزوا.

جاه طلبی های ایدئولوژیک وجود داشت - اکنون فقط انزجار.

و این یک تغییر بسیار مهم در پیکربندی در بخش ما از اوراسیا است: هر چه روسیه اکنون بیشتر از پتانسیل خود را از دست بدهد، همه مردم آزادی واقعی بیشتری هم در همسایگی روسیه و هم در داخل مرزهای آن خواهند داشت. اوکراین - اول از همه.

حمایت مردم اوکراین از ادامه مقاومت در برابر تجاوز روسیه

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در اوکراین نشان می‌دهد که اکثریت قاطع اوکراینی‌ها معتقدند که باید به مقاومت دربرابر ارتش متجاوز روسیه ادامه دهند.

نظرسنجی موسسه بین‌المللی جامعه شناسی کی یف نشان می‌دهد که ۸۶ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفته اند که حتی در صورت ادامه حملات موشکی و پهپادی به شهرهای اوکراین، ادامه جنگ ضروری است.

نظر بر حفظ مقاومت حتی در مناطق شرقی خارکف و دونتسک که شاهد درگیری‌های بسیار بیشتری بوده‌اند و تعداد بیشتری از روسی‌زبان‌ها را در خود جای داده‌اند، نسبت مردمی که از ادامه مقاومت مسلحانه حمایت می‌کنند، همچنان بالا بوده و به ۶۹ درصد رسیده است.

نظرسنجی موسسه بین المللی جامعه شناسی کی یف از ۲۱-۲۳ اکتبر در روزهای شدید بمباران نیروهای روسیه انجام شده است.



ایران فردا October 25, 2022 11:44 AM

این جنایتکاران فرقه تبهکار کودک کش ٫ نه تنها منطقه به آتش کشیده ٫ ۳۰ هزار کودک سوری کشته ٫ کودک یمنی و لبنانی و عراقی را مستقیم و غیر مستقیم به قتل میرساند ٬ امروز با پهباد های تکنولوژی دزدیده شده از کره شمالی انسان ها و کودکان و شهر های اوکراین را کور کورانه به قتل میرساند و خانه های انسان ها را بر سر آنان خراب میکند
این جنایتکاران فقط دانش خون و شمشیر و کشت وکشتار و ویرانی را دارند ٫ نیاکان این جنایتکاران هم هزاران ایرانی سر بریدنند و ویران کردنند و تفاله های آن جنایتکاران آنچه نیاکان آنها کردنند ٫ بر سر ملت ایران میاورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: