آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 آبان ماه 1401 = 27-10 2022

فیلم؛ کاربران: اینکار کسانی است که سینما رکس آبادان را آتش زدند

یکی از کاربران نوشت: امروز رسانه های حکومتی اعلام کردند که 15 نفر در یک حمله تروریستی در شاه چراغ شیراز کشته شدند (فیلم زیر). این کار کسانی است که سینما رکس آبادان را آتش زدند و در حرم امام رضا بمب گذاشتند و بر روی دختران ایرانی اسید پاشیدند. قبل از بهره برداری سیاسی حکومت را رسوا کنید. من هرگز از شما نخواسته ام که چیزی را پخش کنید ولی لطفا قبل از اینکه مثل سینما رکس بهره برداری سیاسی شود آن را پخش کنید که کار خود رژیم است.

گفتنی است کلیپ ویدئویی ۳۰ ثانیه‌ای که کانال تلگرامی تسنیم وابسته به نیروی تروریستی قدس با عجله از لحظات شروع حمله منتشر کرد بر شک و ابهام ها می‌افزاید.

بی بی سی در گزارشی گفت: دقایقی بعد از این که اعلام شد سه مهاجم مسلح به شاهچراغ شیراز حمله کرده‌اند اما فرمانده پلیس استان فارس به صدا و سیما گفته مهاجم این حمله «یک نفر بوده که دستگیر شده و در حال بازجویی است».

این در حالی است که خبرگزاری‌ها از دستگیری دو نفر و متواری شدن یک نفر دیگر خبر داده‌اند.

فرمانده پلیس فارس گفته هنوز آمار دقیقی از کشته‌ها و زخمی‌های این حادثه در دست نیست.

خبرگزاری تسنیم دقایقی بعد از انتشار خبر حمله به نقل از «یک منبع آگاه امنیتی» نوشت «عامل حادثه تروریستی شاهچراغ، عنصر وهابی- تکفیری است که با سوءاستفاده از ناامنی‌های اخیر، دست به اقدام تروریستی زده است».

رئیس مجلس شورای اسلامی هم اعتراضات سراسری را زمینه‌ساز حمله مسلحانه به شاهچراغ خواند

محمدباقر قالیباف دقایقی بعد از مخابره گزارش حمله مسلحانه به صحن شاهچراغ شیراز در بیانیه‌ای گفت: «در روزهای اخیر که یادآور جنگ احزاب و صف آرایی همه‌جانبه دشمنان است، آنان با تمام توان و ظرفیت‌ خویش نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند؛ اما این‌بار با اقدامی به شیوه تروریست‌های تکفیری و با شلیک گلوله به روی مردم مظلوم‌، بی‌دفاع و متدین، آنان را به خاک و خون کشاندند و نشان دادند اصل و اساس کینه و عداوت آنان با دیانت مردم است‌».

قالیباف که فرماندهی نیروی انتظامی و پرت کردن دانشجویان معترض از طبقه پنجم خوابگاه را هم در کارنامه خود دارد در ادامه با «زمینه‌ساز» خواندن اعتراضات سراسری به کشته شدن مهسا امینی که اکنون به روز چهلم خود رسیده گفته: «این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی، زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند».




www.youtube.com/watch?v=kAxxsxIUrl4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کهن دیارا October 27, 2022 01:46 AM

این قالیباف مفعول حتما حتما و مطلقا باید باطوم مالی دقیق بشه اینو تو لیست باطوم مالیها ازهمین حالا ثبت کنید مردکه دیوث دزد آدمکش

گزارش یا اعتراض به این نظر


انجمن October 27, 2022 01:55 AM

همه فايل‌ها یک چیز به اسم دارند که نشان‌دهنده تاریخ و ساعت دقیق آماده شدن یک تصویر است پوستری که پست شده، در ساعت ۱۴:۵۷ دقیقه امروز عصر تهیه شده است که نشان دهنده برنامه‌ریزی قبلی نظام برای پیاده کردن جنایت علیه مردم شیراز بوده است! حادثه امروز شیراز حوالی ساعت ۱۸:۳۰ رخ داده

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرچ October 27, 2022 08:07 AM

بدون هیچ شکی کار خود رژیم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: