آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 آبان ماه 1401 = 31-10 2022

فیلم؛ یک سارینای نوجوان دیگر را کشتند، باز مثل سگ دروغ گفتند

تصاویری از مراسم خاکسپاری سارینا ساعدی، دختر ۱۶ ساله اهل سنندج در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است (فیلم زیر). در این ویدیو حاضران در محل تدفین سارینا ساعدی شعارهای ضد حکومتی سر دادند.

فعالان حقوق بشر در کردستان می‌گویند این نوجوان در اعتراضات اخیر در سنندج کشته شده است، اما پدرش را زیر فشار مجبور کردند که بگوید مرگ او در اثر «مصرف داروی غیرمجاز» بوده است.

سایت امنیتی مشرق نیوز وابسته به نهادهای اطلاعاتی سپاه نوشته: فوت افراد خصوصا دختران جوان و ربط آن به اغتشاشات یکی از سناریوهای رسانه‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی وابسته به ضدانقلاب است که این روزها فزونی یافته و هر روز در نقطه‌ای از کشور این موضوع را مطرح می‌کنند.

سارینا ساعدی دختر ۱۶ ساله سنندجی پنجم ماه جاری در منزل فوت کرده بود که خانواده‌اش او را به امید احیا به بیمارستان برده بودند.

فرماندار سنندج گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت فوت این دختر، مصرف مواد مخدر و یا روانگردان‌ها بصورت اتفاقی و یا قصد خودکشی بوده اما دلیل قطعی مرگ این دختر بعد از اعلام نتایج پزشکی اطلاع‌رسانی می‌شود.




www.youtube.com/watch?v=-zXtS9Ob2TI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حقیقتگو October 31, 2022 06:30 PM

هرچند تظاهرات مسالمت آمیز صدها هزارنفری ایرانی درکشورهای خارجی باعث ان شد که توجه شان به حکومت ضحاک آخوندسانان وجنایت ها وکشتارها ودستگیری هایش جلب شود واقداماتی برعلیه چنین حکومتی اتخاذ کنند ولی مانع ازاقدامات خصمانه وجنایت آمیزوکشتارتظاهرکننده گان نشده است وهمچنین حکومت جنایتگرتازی وتازی ها وتازی تبارها اشغال گران ایران به اعمال شان ادامه میدهند وتاکی باید این جنایت ها را تحمل کردوهیچ اقدامی متقابل با اقشارحکومتی وآقازاده ها وپرستوهایشان درکشورهای خارجی اطراق کرده اند نکرد؟ بکرات وبدفعات تظاهرکننده گان ایرانی چه درامریکا وچه درکانادا وچه دراروپا خواهان بلوکه شدن کلان اندوخته های بانکی وثروت این اقشاروخواستاراخراج انها شدند ولی حکومت گران وسیاسیون این کشورها به عمد دراین موردها سکوت کرده ومی کنند ودلیلش چه می تواند باشد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: