آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 آبان ماه 1401 = 17-11 2022

فیلم؛ بوکان: حمله مردم به شهرداری و تیراندازی مرگبار/پنجشنبه

پایگاه حقوق بشری هه‌نگاو کردستان گزارش داد که نیروهای حکومتی در فلکه فرمانداری میرآباد و بلوار کردستان بوکان به سوی معترضان تیراندازی کردند.

به گزارش رادیو فرانسه، مردم شهرهای مختلف استان کردستان بامداد پنجشنبه با حضور در مراسم خاکسپاری کشته‌شدگان اعتراضات دو روز اخیر شعارهای ضدحکومتی سر دادند.

در بوکان، شمار زیادی از مردم در مراسم خاکسپاری سالار مجاور، از جان‌باختگان اعتراضات روز گذشته با سرکوب مأموران امنیتی مواجه شدند. بنا به گزارش‌ها، آنها مأموران را فراری داده و هم‌اکنون مسیر مهاباد به بوکان را بسته‌اند.

پایگاه حقوق بشری هه‌نگاو کردستان گزارش داد که نیروهای حکومتی در فلکه فرمانداری میرآباد و بلوار کردستان بوکان به سوی معترضان تیراندازی کردند. این سازمان مردم‌نهاد از کشته شدن یک نفر از راهپیمایان در جریان این تیراندازی خبر داده است.

هه‌نگاو نوشته است که معترضان در نیمروز پنجشنبه ساختمان شهرداری بوکان را تصرف کردند (فیلم زیر). همچنین در شهرستان سرابله از توابع ایلام نیز گروهی از معترضان ساختمان مخابرات این شهر را آتش زدند.




www.youtube.com/watch?v=DtcztoGZXPs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: