آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 آبان ماه 1401 = 17-11 2022

آهای حکومت بچه‌کش؛ بیزارم از نام‌تون، چهره کریه تاریخی‌تون

شمار کودکان کشته‌شده در جریان درگیری روز چهارشنبه در ایذه به سه نفر افزایش یافته است. شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، هویت یکی از کودکان کشته‌شده را «سپهر مقصودی ۱۴ ساله» اعلام کرده است.

این تشکل صنفی نوشته سپهر مقصودی، شامگاه ۲۵ آبان با شلیک گلوله «ماموران» کشته شد. بر اساس این گزارش، «دو ساعت بعد از انتقال پیکرش به سردخانه بهشت زهرای ایذه، ماموران امنیتی جسد او را بدون اطلاع خانواده ربودند».

پیش‌تر اعلام شده بود که یک نوجوان ۱۳ ساله به نام آرتین رحمانی نیز در جریان تیراندازی چهارشنبه شب در ایذه کشته شده است. منابع رسمی اما کشته شدن یک کودک ۹ ساله به نام کیان پیرفلک را تایید کرده‌اند.

به نام حکومت بچه‌کش نام‌تان در تاریخ ثبت شد

هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما، روز پنجشنبه ۲۶ آبان در یک پست اینستاگرامی، حکومت جمهوری اسلامی را «حکومت بچه‌کش» خواند و نوشت: «از ظلم به بچه‌های فلسطین گفتین؟ اما به نام حکومت بچه‌کش نام‌تان در تاریخ ثبت شد».

او افزوده است: «۵۲ (پنجاه و دو) کودک رو، در زمان کوتاهی، به قتل رسوندین. کودکی رو هم که نکشتید، روحشو کشتید، پدرش، مادرش رو برای همیشه ازش گرفتید. بس نیست ؟؟؟!!!!»

به گزارش رادیو فردا، این بازیگر سینما همچنین خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی نوشت: «این بود امنیت منطقه؟ چقدر کودک و نوجوان و جوان کشتید، خون ریختن کافی نیست ؟؟؟؟ بیزارم از نام‌تون، چهره کریه تاریخی‌تون».



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: