آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 آبان ماه 1401 = 18-11 2022

قتل کیان؛ خامنه‌ای کودک‌کش حساب جنایاتش را پس خواهد داد

عبدالله رمضانزاده، سخنگوی دولت خاتمی در توییتر به جان باختن دردناک کیان پیرفلک و تلاش رسانه‌های جمهوری اسلامی برای ارایه «روایت حکومتی» از نحوه کشته شدن این کودک ۱۰ ساله، واکنش نشان داده و نوشته: «روایت رسمی در مقابل روایت مادر کیان رنگ می‌بازد! بس کنید.»

شاهزاده رضا پهلوی هم در توییتر به مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک اشاره کرده و سخنان مادر کیان را «برآمده از عزم راسخ» مردم ایران برای سرنگون کردن جمهوری اسلامی ارزیابی کرده است.

وی در این توییت نوشته: «فریاد امروز مادر کیان، برآمده از عزم راسخ ملتی متحد است: ما ملت کبیریم، ایران رو پس می‌گیریم. کیان پیرفلک در دامان چنین شیرزنی درس زندگی، و عشق به ایران، انسان و طبیعت را فرا می‌گرفت. خامنه‌ای کودک‌کش برای همه جنایاتش، به‌ویژه قتل کیان‌ و ده‌ها کودک دیگر حساب سختی پس خواهد داد».

از سوی دیگر به گزارش بی بی سی، یونیسف، صندوق کودکان سازمان ملل به شدت نگران گزارش‌های مربوط به کشته شدن کودکان در جریان اعتراضات در ایران است.

بنا بر اعلام یونیسف، علیرغم فقدان اطلاعات رسمی، از اواخر سپتامبر تاکنون حدود ۵۰ کودک در ناآرامی‌های عمومی در ایران جان خود را از دست داده‌اند.

این بیانیه یونیسف پس از آن منتشر می‌شود که در روزهای گذشته انتقادهای زیادی از این سازمان شد مبنی بر این که در مورد وضعیت کودکان در ایران و کشتار آنها در جریان اعتراضات واکنش مناسبی از خود نشان نداده است.



امیر ارشادی November 19, 2022 02:27 AM

نعره بس جانانه بود پنجاه و هفت
پیروان ماه زده فریاد برآوردند مسلمانیم و او رفت
اما نکته ای آکنده از بغض و تاثر گفت چنین ایران ستانی میشود
او نگفت واضح که ایران قبرستان جوانان میشود
لعنوونفرین هر که ایران را فدای مذهب آفتابه کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کهن دیارا November 19, 2022 04:07 AM

این دیوثها فقط بفکر پول جمع کردن هستن تف ب شرافت نداشته یونیسف ک دنبال زد و بند با مستبدین هستند انگاری این سازمان برای کودکان نیست تا دلت بخواهد جشن و سمینار و سفرهای آنچنانی 👆

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: