آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 آبان ماه 1401 = 19-11 2022

عکس؛ واکنش باشگاه اروپايی به کشته شدن خدای رنگین کمان

حساب فارسی باشگاه آ اس رم در توییتر با انتشار تصویری (عکس زیر) از رنگین کمان بر فراز ورزشگاه المپیکو، به کشته شدن کیان میرفلک کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای واکنش نشان داد.

باشگاه آ اس رم همچنین در کنار این تصویر جمله «به نام خدای رنگین کمان» را به اشتراک گذاشته است.

روزنامه اعتماد در باره نحوه کشته شدن کیان نوشته است: از ابتدای وقوع این حادثه روایت‌های مختلفی در خصوص چگونگی شکل‌گیری آن منتشر شد. در یک سوی ماجرا رسانه‌های حاکمیتی مانند فارس، تسنیم، ایرنا و مشرق‌نیوز قرار داشتند که اعلام کردند این رخداد حادثه‌ای تروریستی است که توسط داعش برنامه‌ریزی شده است و در نقطه مقابل زینب مولایی راد، مادر کیان و شاهد عینی ماجرا که اعلام می‌کند ماموران به سمت آنها آتش گشوده‌اند.

سجاد پیرفلک عموی کیان در پاسخ به این پرسش که چه افرادی به سمت خودروی حامل خانواده پیرفلک آتش گشوده‌اند به اظهارات زینب مولایی‌راد مادر کیان اشاره می‌کند و آن را روایت مستند فردی می‌داند که در بطن ماجرا حضور داشته است.

دیروز در خاکسپاری پیکر کیان که پرپر شدنش، مردم سراسر ایران را تکان داد، مادر او به‌رغم داغ و درد جگرسوز از دست دادن فرزند دلبند، با صلابت، چگونگی به‌ قتل رسیدن فرزندش بر اثر رگبار لباس شخصی‌های جنایتکار خامنه‌ای را شرح داد. آن چنان که جمعیت عظیمی که در آرامستان ایذه تجمع کرده بودند یکپارچه خروشیدند: «خامنه‌ای ضحاک، می‌کشیمت زیر خاک!»

افشاگری این مادر که گفت: دروغ می‌گویند کار تروریست‌هاست،‌ ماشین ما را به رگبار بستند، چنان نافذ بود و چنان بازتابی در سراسر کشور یافت که خبرگزاری سپاه پاسداران نیز ناگزیر نوشت: «خانم مولایی، مادر کیان معتقد است فرزندش را مأموران کشته‌اند».


ایران پرس نیوز




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: