آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 آبان ماه 1401 = 19-11 2022

حکومت خامنه ای برسر دو راهی؛ چه کنیم؟ پاسخ حداد عادل

حکومت خامنه ای برسر دو راهی عقب نشینی یا ادامه سرکوب

به گزارش فارس، غلامعلی حدادعادل در نشست استانی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: شرایط فعلی ایجاب می‌کند که ما نیرو‌های انقلابی را به صحنه بیاوریم و منتظر نباشیم که مشکلات را دیگری حل کند. در نهایت باید بنشینید دور همدیگر، هر کس هر جایی که هست، بدون اینکه منتظر جای دیگری باشید، افراد مثل خودتان رو جمع کنید و بگویید که ما الان نفس حضورمان، کارساز است. برای اینکه این حضرات فکر نکنند که کشور از نیرو‌های انقلابی خالی شده است، نیرو‌های انقلابی الان باید به صحنه بیایند و به‌صورت سازماندهی‌شده حضور داشته باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خواص نباید ساکت شوند، گفت: خواص باید معقول و منطقی و مختصر حرف بزنند. ما در منطق چه کم داریم که مثلاً یک کوموله بیاید شعار بدهد و ما کم بیاوریم؟ اولین کلمه شعار انقلاب ما استقلال بود، اولین کلمه شعار این‌ها چیست؟ زن. اگر مقصود از زن، کرامت زن، حقوق زن است، احترام به زن را ما پس از انقلاب به آن عمل کردیم. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.



سیاوش November 19, 2022 02:08 PM

زنا زاده شیره ای تو بعد از انقلاب به زنها کرامت دادی، که برای تار مویی دختری رو به قتل میرسونید حروم زاده باز جنس ناخالص از موتوری گرفتی و با علی گدا کشیدی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


فضول میرزا November 19, 2022 03:22 PM

برو دیوث بی پدر مادر! توی مادر سگ بیشتر به فکر خودت و اون داماد مخنثت هستی تا به فکر مردم و انقلاب! و اما کدوم انقلاب؟ تو واون خمینی پدر سگ شاشیدین به مملکت آریائی ما! گورتون رو از مملکت ما گم کنین ولی مطمئن باشین در هر کجای دنیا که باشین پیداتون میکنیم و همه شما رو به سزای اعمالتون میرسونیم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: