آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 آبان ماه 1401 = 21-11 2022

فیلم؛ رگبار گلوله پاسداران و مقاومت جانانه مردم دلیر در پیرانشهر

روز دوشنبه از شهر پیرانشهر در استان آذربایجان غربی صدای رگبار ممتد نیروهای حکومتی به سمت مردم معترض شنیده می‌شود. این شهر امروز صحنه حضور گسترده مردم برای شرکت در مراسم خاکسپاری «کاروان قادر شوکری» کودک ۱۶ ساله کشته‌شده در اعتراضات بود. معترضان در این مراسم شعارهای ضدحکومتی سردادند. جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفته که تنها در اعتراضات اخیر این شهر دستکم ۱۱ نفر کشته شدند.




www.youtube.com/watch?v=RdnDsoZTreM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



kiani November 21, 2022 12:47 PM

همین کردها رژیم رو پایین میکشن ، قبل از اعتراضات در کامنتی اشاره شد که تا بوی باروت در خیابانهای شهرهای ایران و بخصوص تهران نپیچه ، حکومت اسلامی از بین نمیره ، کوکتل مولوتف لازمه ولی کافی نیست ، تعارف نداریم ، باید از کردستان عراق اسلحه وارد شهرهای کرد نشین ایران بشه و از اونجا به شهرهای دیگر و بخصوص تهران ، فقط با کوکتل مولوتف رژیم فرسایش پیدا میکنه ، بله ، ولی فرو نمیریزه ، منظور این نیست که مردم مسلح بشن ، منظور مبارزین هستند ، کاوه در مقابل ضحاک چکار کرد؟ آیا مبارزۀ مدنی کرد!؟ داستان ضحاک در شاهنامه ، واقعی یا افسانه ، درسی که فردوسی به ما داد ، مهمه ، اون زمان ، شمشیر بود ، این زمان ، اسلحه ، هم اکنون در ایران کاوه که نه ، کاوه ها داریم و ضحاک ، فردوسی درد رو گفت ولی مرهم رو هم نشان داد ، درد همون ضحاک بود و مرهم ، همون کاوه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: