آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 آذر ماه 1401 = 22-11 2022

آه و فغان کیهان حکومتی از تو دهنی بازیکنان به دیکتاتور در قطر

به دنبال خودداری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از خواندن سرود جمهوری اسلامی در نخستین بازی جام جهانی، روزنامه خامنه ای، آنها را «بی‌غیرت» خواند.

روزنامه کیهان، وابسته به رهبر جمهوری اسلامی در تیتر یک خود به تندی به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تاخت و نوشت: آنها که سرود ملی حکومت جمهوری اسلامی را نخواندند «بی‌غیرتند».

این روزنامه حکومتی علت باخت تیم ایران را «جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم» دانست.

کیهان خامنه ای در این مطلب نوشت «در واقع این جریان سیاسی- رسانه‌ای عمدتا لندن‌نشین‌ها با همراهی و هماهنگی وطن‌فروشان داخلی از سلبریتی‌های سینمایی و ورزشی گرفته تا رسانه‌های زنجیره‌ای و کانال‌های تلگرامی و حتی چهره‌های سیاسی مدعی اصلاح‌طلبی دست به دست هم داده‌اند تا با حمله به بازیکنان و سرمربی تیم ملی، ویرانی روحیه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران را برای حریفان و در واقع کارفرمایان خود تضمین کنند.»

روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران، سرود جمهوری اسلامی را نخواند و جام جهانی را با شکستی سنگین در مقابل تیم انگلیس آغاز کرد.




ایران فردا November 22, 2022 04:57 PM

مردک روزی نامه نویس بازجو و شکنجه گر ٫ دختر و پسر های گل این سرزمین خائن هستنند یا آن رهبر پفیوز و رفیق سعید طوسی ات که دریای مازندران ایران را به پوتین هدیه داده ؟
دختران و جوانان ما خائن و وطن فروش هستنند یا آن رهبر جانیتکارت که پایگاه های وطن را در اختیار پوتین گذاشته و میگزارد
وطن پرستان زن ومرد و کودکان ما خائن هستنند یا آن رهبر مفعولت که منابع ایران را در خلیج همیشه فارس تقدیم چینی ها کرده ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: