آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 آذر ماه 1401 = 23-11 2022

واکنش آمریکا به گزارش تکاندهنده سی‌ان‌ان؛ فیلم زیرنویس فارسی

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در واکنش به گزارشات مبنی بر خشونت جنسی و تجاوز نیروهای امنیتی در زندانها به شماری از معترضان دستگیر شده در ایران (فیلم زیر) در بیانیه‌ ای گفت: «به نظر می‌رسد رهبران جمهوری اسلامی از هیچ اقدام پستی برای خاموش کردن مخالفان فروگذاری نمی‌کنند».

وی در بیانیه خود اضافه کرد: «ما از گزارشها و شاهدان عینی مبنی بر تجاوز جنسی به معترضان، از جمله کودکان تحت بازداشت نیروهای حکومتی منزجر هستیم. مقامات ایران از خشونت جنسی به‌عنوان ابزاری برای سرکوب اعتراضات و ایجاد رعب در میان معترضان استفاده می‌کنند».

پرایس در ادامه اضافه کرد: «گزارش های اخیر در مورد خشونت جنسی توسط مأموران جمهوری اسلامی، نشان‌دهنده مخاطرات جدی است که مردم ایران با آن مواجهند و آمریکا به پیگیرد عاملان سرکوب وحشیانه و خشونت‌آمیز مردم ایران از طریق اقدامات یکجانبه، چند جانبه و در چهارچوب سازمان ملل ادامه می‌دهد».

کارین ژان پیر؛ سخنگوی کاخ سفید نیز با ابراز نگرانی شدید از خشونت علیه معترضان در ایران گفت: «آمریکا در کنار زنان ایرانی و همه شهروندان ایرانی می‌ایستد که با شجاعت خود الهام‌بخش جهانیان هستند».




www.youtube.com/watch?v=jXJ2IHpTQeM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



فضول میرزا November 23, 2022 01:36 PM

ابراز نگرانی این مقام و اون مقام به درد مردم ایران نمیخوره! اگه عرضه دارین کمک کنین تا حکومت رو ساقط کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: