آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 آذر ماه 1401 = 24-11 2022

تجاوز به زندانیان سیاسی (کنیز و غلام) به حکم شرع مجاز است

شکوه میرزادگی

تجاوز و آزار جنسی زندانیان سیاسی، که از نظر حکومت اسلامی «کافر و برده» شناخته می شوند، به حکم شرع مجاز است

این روزها انتشار مطلبی در سایت «سی ان ان» در ارتباط با تجاوز و آزار جنسی ماموران حکومت اسلامی در زندان ها، آن هم علنی و به طور وسیع، سر و صدایی در دنیای غرب به راه انداخته است؛ چه در رسانه های دیداری و نوشتاری و چه در پارلمان ها و مجامع سیاسی و حقوق بشری. آن ها چنان درباره این مساله سخن می گویند که گویی برای اولین بار است که از « یک جنایت هولناک در قرن بیست و یکم » با خبر می شوند.

البته در زندان های کشورهای دیکتاتوری گاه این نوع اتفاقات می افتد اما تفاوت آن با آن چه که سال هاست در ایران از آن مطلع بوده ایم این است که هیچ کدام از آن کشورها و حتی هیچ کدام از آن هایی که به زندانیان تجاوز کرده اند، حاضر نیستند که آن را به گردن بگیرند و یا حتی برملا کنند؛ چرا که در قوانین آن ها،با همه ی دیکتاتوری، این نوع کارها هم در فرهنگ آن جامعه زشت و کریه است و هم جرم و جنایت به حساب می آید.

و چنین است که اکنون این خبرهای تکان دهنده و مستند، مردمان کشورهای غربی را گرفتار شوک کرده است. با این حال من یقین دارم که هنوز بسیارانی از این مردم نمی دانند که این نوع تجاوزها (با این که در فرهنگ ایرانی غیر مذهبی ما نیست) پس از انقلاب اسلامی، و زیر سلطه ی حکومتی مذهبی امری «شرعی» و از نظر رهبران حکومتی (از خمینی گرفته تا خامنه ای و دیگر آیت الله ها) «قانونی» و «عادی و مجاز» شناخته می شود. زیرا آن ها هنوز به قوانین صدها سال پیش ادیان ابراهیمی باورمند هستند.

این بی خبری مردمانی دور از ایران و دور از قوانین مسلط بر سرزمین ما، آنقدر تاسف برانگیز نیست که بی خبری برخی از مردمان خودمان. من یقین دارم که برخی از هموطنان ما، با این که 43 سال زیر آوار این حکومت مذهبی و قرون وسطایی زندگی کرده اند؛ هنوز نمی دانند که از دید این حکومت «زندانیان سیاسی» کافر به حساب می آیند و در دین این آقایان هر کافری را که اسیر کنند، در حکم برده و کنیز و غلام آقایان خواهد بود و بر اساس کتب و احادیث آنها تجاوز به کنیز و غلام نه تنها هیچ مانع شرعی ندارد، بلکه مجاز و گاهی«خیر» هم هست.

بر اساس همین کتاب ها و احادیث که مهمترین قوانین «جمهوری اسلامی» را با تکیه بر آن ها ساخته اند، زن حتی اگر شوهر داشته باشد، وقتی به چنگال مسلمانان می افتد عنوان برده می گیرد و ازدواج اش لغو می شود و دیگر هیچ مانعی برای تجاوز به او و تقسیم کردن او با دیگر مسلمانان وجود ندارد.

و این قوانین اسلامی همچنان در قرن بیست و یکم هم از نظر نه تنها مامورین حکومت اسلامی، که از دید به اصطلااح «متفکرین مذهبی» خارجه نشین آن ها نیز کارکرد دارد. هنوز هیچ کدام از آقایان (از سروش گرفته تا گنجی و ..و.. و ..) جرات نداشته و یا نخواسته اند رسما اعلام کنند که برده داری اکنون یک جنایت بشری ست و باید از مذهب شان حذف شود، همانگونه که در ادیان دیگر حذف شده است.

برده داری تا قبل از انقلاب 57 در ایران، اگرچه دیر؛ اما رسما و قانونا حذف شده بود. ایران پس از به سلطنت رسیدن رضاشاه در تاریخ 1307 شمسی (1928 میلادی) به جمع کشورهایی پیوست که برده داری را لغو کرده بودند.

در حال حاضر و در قرن بیست و یکم «برده داری کلاسیک» علاوه در گروه هایی چون «بوکوحرام» و «دولت اسلامی داعش» در نزد حکومت اسلامی حاکم بر ایران نیز رواج دارد. هر سه این گروه ها و گروه های مشابه، معتقدند که زنان و مردانی که مسلمان نیستند، و یا با آن ها مخالفند، و یا معترض آن ها هستند،«کافر»ند و برخورد با آن ها را در کوچه و خیابان به عنوان «جنگ با کفار» قلمداد می کنند (کما این که در همین روزها هم بارها به دختران و پسران ما ضد اسلام و کافر گفته اند و می بینید و می شنوید که در هنگام تیرزدن به آن ها، و یا دستگیری آن ها فریاد «الله اکبر»شان و «حیدرحیدر»شان به آسمان می رود. درست به سان اجداد قرون وسطایی شان در رویارویی با غیرمسمانان). و همین ها هستند که براساس قوانین «شرعی» خود را مجاز می دانند تا در زندان های مخوف شان هر عملی را با «بردگان» خود انجام دهند.

با نگاهی به سایت های مذهبی که هم اکنون در ایران مرتب به روز می شود می توان «شرعی بودن، و پس قانونی بودن،) این اعمال جنایتکارانه را از زبان مشهورترین آیت الله ها خواند و به حال میلیون ها انسان دربند گریست.

و چنین است که وظیفه ی هر انسان شریف، انسانمدار، و ایراندوست است که با هر امکانی که دارد به پشتیبانی دختران و پسران جوانی برخیزد که کمر به فروپاشی این حکومت، و رهایی میلیون ها انسان از چنگال قوانین قرون وسطایی بسته اند، زنان و مردان شجاع و هوشیاری که فردای روشن سرزمین مان با دست های عزیز آن ها ساخته می شود.



منصور November 24, 2022 09:49 AM

حالا اگه اقایان سروش و گنجی بیان برده داری رومحکوم کنن مشکل شما با اینا حل میشه-اولا که در زندان های ج اسلامی برده داری وجود نداره و بهتر بود لغت اسیر و یا زندانی رو بکار میبردید زیرا برده و غلام معنی خودش را در اسلام داره یعنی زنان و مردانی که در بازار برای کار در خانه خرید و فروش میکردند و یا اسیرانی که بکار میکشیدند که در اینجا صدق نمیکنه - به علاوه مگر اسلام حرف دیگه ای هم از اول تا اخرش جر کشتن وغارت و اسارت هم داره که از سروش و گنجی میخواید فقط برده داریشو محکوم کنه !

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار December 4, 2022 12:59 AM

به حکم شرع خیلی کثافت کاری‌ها مجاز است * برای چی فکر می کنید این رژیم چهل و سه سال ماند؟ چون هر چه مریض حال بود به حکم شرع آزاد بود به هر کثافت کاری دست بزند و پاسخگو هم نباشد *

این حکومت اسلامی یکی از فاسد ترین، کثیف‌ترین از دید اخلاقی، بی‌وجدان ترین، بی‌قانون‌ترین و وحشی‌ترین حکومت در تاریخ بشری بود * ایران افتخارات بزرگی در تاریخ خود داشت اما این حکومت چهل و سه ساله لکه ننگی در تاریخ ایران خواهد ماند *

چرا که بحث فقط بر سر انتخاب بدترین‌ها نیست، بحث بر سر دوام آوردن و مدارا کردن با بدترین حکومت در تاریخ بشریت به مدت چهل و سه سال است * ملتی را که با چنین حکومتی چهل و سه سال ساخت را باید آزمایش مغزئ و روانکاوی کرد * انتخاب بد یک چیزی ولی زندگی کردن به آن سبک و سیستم و به روی خود نیاوردن یک داستان تلخ دیگری است *

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر روسیه December 7, 2022 02:55 AM

تهران سعادت آباد: رهبر مسلمینه، نوکر روس و چینه (شعار واقعی دهه هشتادی که رسانه های فارسی به اندازه ملاهای روسی از ان وحشت دارند) امروز مردم ایران علنا علیه روسی بودن رهبر رژیم شعار می دهند


گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا December 7, 2022 02:59 AM

حتی یک دولت کوچک و نه چندان پر قدرت اما در محور امریکا و اسرائیل مثل الهام علی اف سر کار باشد نه روس ها میتوانند با ایران رفتاری که با ملاها و اسد و کره شمالی و قزاقستان و ارمنستان دارند، داشته باشند، نه برخی که می خواهند ایران را تجزیه کنند. نسل دهه هشتادی در آرمان و هدف و روش کاملا امریکایی و ضد دین و ضد بعث و کمونیسم بولیواری و مزخرفات چپ استالینیتی است. شعار زن زندگی ازادی کاملا با فرهنگ مذهبی و استالینیستی و تروریستی شونیست در تضاد است

گزارش یا اعتراض به این نظر


رکسانا December 17, 2022 01:48 PM

به اوکراین کمک مالی حتی نظامی میکنن اما برای ایران بدون هیچگونه هزینه با شعارهای دلواپسی‌های ایرانی خرکن تنها از جان ایرانی نوجوانهای بدبخت فریب خورده مایه میگذارند درحالیکه هدفشان اصلا ابدا براندازی نیست برگ انداختنی است برای اولتیماتوم به رژیم که اگر پای میز مذاکره نیایید عین شاه سر اتم با پس گردنی بدست مردمتان بی هیچ هزینه براندازی خواهید شد چرا اعتراضات ناگهان خاموش شد زیرا پشت پرده آخوند اعلام کرد آماده مذاکره است دعوا سر اتم پهباد موشک اژدر است غربیان به اندازه یک اپسیلن به حقوق بشر برای ایرانی چه زمان شاه چه زمان شیخ اهمیت نمیدهند هدف حفظ ایران ضعیف است چه شیخ باشد چه شاه مشکل غربیان اینست شیخ یا شاه ابتدا مطیع اند انتها عاصی میشوند مشکل آنها همین است خاورمیانه ای نباید مجهز به اتم شود شیخ یا شاه بهانه است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mani December 17, 2022 06:02 PM

اگر مردم ایران بخاطر دفاع از خود و جانشان با هیولاهای خونخوار اسلامی که در ایران و در منطقه حمام خون راه انداخته اند درگیر میشوند آنزمان غربی ها می گویند ما فقط از تظاهرات مسالمت آمیز! حمایت میکنیم اما مدرن ترین سلاح هایشان را با آموزشهای تخصصی و کمک های میلیاردی متوجه اکراین می کنند بدون تردید اگر این قشر خاکستری وجدان داشت ، بیدار و آگاه بود و ازپشت پستوهای خانه هایشان که در آنجاها پنهان شده اند (که مبادا هیولاها آنها را نبینند و کاری به آنها نداشته باشند) بیرون میامدند آنوقت شرایط نبرد با اهریمنان جنایت و غارت بطور کامل تغییر می کرد و آنزمان بینش غرب و جهان بطور کامل بسوی حمایت بیدریغ از مردم ایران تغییر میکرد و چه بسا انسانهای زیبا،شجاع و دوستداشتنی که در نبرد با اهریمنان از دست داده ایم اکنون زنده و در کنار ما بودند قشر خاکستری بداند که با منفعل بودن خود در این نبرد برای آزادی مطلقا شریک جنایت های اهریمنان خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: