آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 4 آذر ماه 1401 = 25-11 2022

فیلم؛ زاهدان: کُرد بلوچ برادرند تشنه خون رهبرند/اصلاح‌طلبی؟!

فیلم زیر: تظاهرات زاهدان: کرد و بلوچ برادرند تشنه خون رهبرند! برخی تصاویر نشان می‌دهد در شهرهای زاهدان و خاش به سوی معترضان تیراندازی شده است.

شهرهای استان سیستان و بلوچستان امروز همانند جمعه‌های گذشته، صحنه اعتراض‌های خیابانی بود. معترضان شعار «مرگ بر خامنه‌ای» و«از بلوچستان تا کردستان، جانم فدای ایران» سردادند

در حالی که معترضان در سیستان‌و‌بلوچستان بار دیگر به خیابان‌ها آمدند، مولوی عبدالحمید از رهبران حکومت و همچنین اصلاح‌طلبان انتقاد کرد و گفت جمهوری اسلامی به بن بست رسیده است. وی گفت: فریاد مردم نشان می‌دهد به بن‌بست رسیده‌اید.

امام جمعه اهل سنت زاهدان، با انتقاد از دولت‌های اصلاح‌طلب گفت: «وقتی اصلاح‌طلبان به صحنه آمدند، ملت از آنان استقبال کردند و رای بالایی دادند اما کاری نکردند و فرصت‌سوزی شد و امروز دیگر فرصت اصلاحات را از دست داده‌ایم.»

وی در خطبه‌های نماز جمعه روز چهارم آذر تاکید کرد: «اصلاح‌طلبان کاری از دست‌شان برنیامد و بزرگ‌ترین گلایه از آنان این است که چرا اصلاحات انجام ندادند؟ و اگر نگذاشتند که این کار را بکنند، چرا نگفتند چه کسی جلویشان را گرفت؟ چرا سکوت اختیار کردند؟ کسانی که به نام اصلاح‌طلبی آمدند و کاری نکردند باید این شهامت را به خرج می‌دادند و می‌گفتند چه کسی اجازه نداد.»

اسماعیل‌زهی در ادامه گفت: «اگر اصلاحات در جمهوری اسلامی انجام می‌گرفت امروز مردم گرفتار این مشکل و بدبختی نبودند و امروز در صحنه اعتراضاتشان فریاد آزادی و عدالت سر نمی‌دادند. فرصت‌سوزی شد و فرصت اصلاحات را از دست دادیم.»

این اظهارات اسماعیل‌زهی در حالی است که اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال نشان می‌دهد شماری از چهره‌های اصلاح‌طلب در جلساتی با مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی، راهکارهایی را برای خروج حکومت از بحران و پایان دادن به خیزش انقلابی مردم علیه جمهوری اسلامی ارائه کرده‌اند.

این در حالیست که ابطحی از نزدیکان خاتمی نوشته است:«در اعتراضات اخیر، علیرغم مکاتبه آقای خاتمی با رهبری و ملاقات اصلاح‌طلبان با مسئولان عالی‌رتبه برای اصلاح امور، نشانه‌ای از این‌که خواسته‌ها مورد توجه حاکمیت قرار گرفته باشد، نیست.»




www.youtube.com/watch?v=bE6rystuGbQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



kiani November 26, 2022 08:24 AM

نه اتفاقآ کردستان تنهاست ، شعار رو عمۀ منم بلده بده ، در عمل باید ثابت بشه که کردستان تنها نیست ، شما عملی می بینید؟ من که نمی بینم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: