آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 4 آذر ماه 1401 = 25-11 2022

اعدام؛ پاسخ خامنه‌ای به قطعنامه شورای حقوق‌بشر سازمان ملل

نوربرت روتگن، عضو کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان از حزب دموکرات مسیحی روز جمعه ۴ آذرماه و به‌دنبال تصویب قطعنامه جلسه اضطراری شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در توئیتر خود نوشت که رژیم ملاها با حکم اعدام به قطعنامه کمیساریای عالی حقوق‌بشر سازمان ملل پاسخ می‌دهد که قرار است فردا اجرا شود.

در توئیت این مقام کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان آمده است: موضوع مربوط به مجیدرضا رهنورد می‌شود که فقط تظاهرات کرده بود. ما نباید موضوع را نادیده بگیریم و باید با پخش خبر از مردم ایران حفاظت کنیم.

جان مجیدرضا رهنورد در خطر است

مجیدرضا رهنورد یکی از معترضان بازداشت شده در مشهد، به «محاربه» متهم شده و دادگاه انقلاب مشهد دستور داده است که وی سریعا اعدام شود.

به گزارش «کانون حقوق بشر ایران» مجیدرضا رهنورد که هفته گذشته توسط اطلاعات سپاه بازداشت شده، به دست داشتن در قتل دو نفر بسیجی متهم شده است.

بر اساس این گزارش، در مشهد برای برخورد با معترضان بازداشت شده، «قرارگاه» تشکیل شده و دادستان دادگاه انقلاب مشهد روز پنجشنبه سوم آذرماه در جلسه این قرارگاه با اشاره به صدور کیفرخواست رهنورد تصریح کرد که وی به محاربه متهم شده است.

به گفته دادستان انقلاب مشهد علاوه بر مجیدرضا رهنورد، هشت نفر دیگر نیز بازداشت شده اند که از نام و سرنوشت آنها خبری در دست نیست.

دادستان دادگاه انقلاب مشهد بر صدور سریع حکم اعدام رهنورد و اجرای آن در روز شنبه (فردا) تاکید کرده است.



کهن دیارا November 26, 2022 01:44 AM

با اینکار بنزین روی آتش میریزند خامنه ای جلاد و مزدورانش بدانند اگر جوانان ایران را اعدام کنند سقوط سریع خود را رقم میزنند و به سختترین شکل تاوان میدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: