آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 آذر ماه 1401 = 26-11 2022

زمینه‌ چینی برای صدور حکم سنگین علیه توماج صالحی + فیلم

حساب کاربری توماج صالحی از اتهامات «محاربه و افساد فی‌الارض» علیه این خواننده معترض خبر داد. این حساب کاربری روز شنبه، پنجم آذر اعلام کرد که دادگاه رسیدگی به اتهامات وی صبح روز شنبه، پنجم آذر برگزار شده است.

بر اساس اعلام این حساب کاربری، این جلسه «پشت درهای بسته و بدون حضور وکیل انتخابی» برگزار شده است. توماج صالحی هشتم آبان در روستای گِردبیشه در استان چهارمحال و بختیاری ایران بازداشت شد.

این خواننده رپ، اهل شاهین‌شهر اصفهان است که در جریان اعتراضات سراسری محل زندگی‌اش مخفی بود و پیام‌های بسیاری را در حمایت از مردم منتشر می‌کرد.

آقای صالحی شهریور سال گذشته نیز در پی انتشار چند ترانه اعتراضی در خانه‌اش بازداشت شد. او بهمن‌ پارسال خبر داده بود که دادگاه درباره «اتهامات توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام» رأی به جریمه نقدی و شش ماه حبس تعلیقی داده است.

محاربه و افساد فی‌الارض از جمله اتهاماتی که بر اساس قوانین کیفری ایران می‌تواند حکم اعدام به‌دنبال داشته باشد.

پیش از توماج صالحی، سامان یاسین، خواننده رپ اهل کرمانشاه و ساکن تهران که روز دهم مهر بازداشت شده بود از سوی دادگاه انقلاب به «محاربه» متهم شده است.

۱۲۶ هنرمند، شاعر، نویسنده، فعال مدنی، فرهنگی و رسانه‌ای ۲۲ آبان با امضای نامه‌ای خواستار آزادی این خواننده شدند. رادیو فردا

فیلم زیر: ما همه توماج هستیم...




www.youtube.com/watch?v=jBQsXbaYAUw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



زن زندگی أزادی November 26, 2022 01:37 PM

لطفا اطلاع رسانی کنید ! دوستانی که از داخل ایران فیلمهایی میفرستید٠ از ساختمانهای روبرو ویا مکان مشخصی نفرستید چون ممکنه أدمکشها به أن محله مراجعه کنند٠

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا November 26, 2022 04:25 PM

اگر موی از سر توماج کم بچه ملت ایران دودمان هر چه آخوند است به باد خواهد داد ٫ ما شماها جنایتکاران این فرقه جنایتکار را تا درب جهنم همراهی خواهیم کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: