آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 آذر ماه 1401 = 26-11 2022

کلیپ دیدنی؛ انقلاب: به مویِ تو، به اتحادمان، فرو ریزد این سیاهی

کلیپ زیر: ترانه‌ای جدید به نام "مرام‌نامه" در حمایت از اعتراضات ایران منتشر شد. در ۱۰ هفته گذشته، دهها آهنگ اعتراضی منتشر شده که وضعیتی کم‌سابقه در ارتباط با هنر اعتراضی در ایران است. حجم ترانه‌های اعتراضی در حمایت از اعتراض‌های اخیر به حدی است که یک رادیوی اینترنتی نیز تنها برای انتشار آهنگ‌های مرتبط با این اعتراض‌ها راه افتاده است.

انقلاب دمکراتیک ایران؛ واقعیتی که دیگر نمی‌توان آن را انکار کرد

یک استاد دانشگاه تهران که به دلایل امنیتی نخواست نامش فاش شود، در مطلبی در باره اعتراضات اخیر ایران از جمله نوشته است: هرکس با تاریخ معاصر ایران آشنا باشد می‌داند که این آخرین مرحله از تاریخ یکصد ساله مبارزه ایرانیان برای آزادی، برابری و دموکراسی است و جهان نیز مجبور به شنیدن صدای این انقلاب شده است.

زنان نقشی کلیدی در این انقلاب ایفا می‌کنند، همان‌طور که از رویت خاص آنها در این قیام مشهود است. این اصلا بدون ریشه تاریخی نیست. در طول ۴۰سال گذشته، هزاران زن به‌دلیل مخالفت با حکومت اسلامی و حمایت از برقراری دموکراسی، آزادی و برابری، زندانی یا کشته شده‌اند.

اکنون زنگ یک تحول عظیم انقلابی در ایران به صدا درآمده است. جامعه جهانی باید هرچه زودتر این واقعیت را به رسمیت بشناسد و با آن سازگار شود. گام های عملی بعدی برای نشان دادن آن است که غرب تصمیم گرفته سیاست خود را با واقعیت اجتناب‌ناپذیر سرنگونی رژیم ملاها هماهنگ کند.




www.youtube.com/watch?v=yiuQPS7Zghk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: