آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 آذر ماه 1401 = 30-11 2022

فیلم؛ بولتن سری سپاه: سند استیصال خامنه‌ای در مقابل معترضان

این بولتن‌ها حاوی اطلاعات بسیار گسترده دیگری هستند که برخی جنبه‌های پشت‌پرده حکومت خامنه ای در اداره کشور و نیز مقابله با اعتراضات مردمی را نشان می‌دهند. (فیلم زیر)

ایران اینترنشنال به یک بولتن سری که خبرگزاری فارس برای حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران تهیه کرده دست یافته که در آن از خامنه‌ای نقل شده اعتراض‌ها به زودی تمام نمی‌شود.

در بولتن سری ۱۲۳ صفحه‌ای که در یک نسخه و فقط برای سلامی تهیه شده، رهبر جمهوری اسلامی پیش از تهیه بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، تاکید کرده نظام در جنگ رسانه‌ای عقب افتاده است.

همچنین او و تهیه‌کنندگان بولتن با نگرانی از اینکه مردم ایران، دست داشتن دشمن خارجی در اعتراض‌ها را باور نمی‌کنند، تاکید شده که باید کاری کرد تا مردم فکر کنند اعتراض‌ها کار خارجی‌هاست.

همچنین نقل قول‌هایی از رهبر جمهوری اسلامی در بولتن آمده که نشان از نگرانی او از ناکارآمدی دستگاه سرکوب دارد. غلامعلی حداد عادل، پدر همسر مجتبی خامنه‌ای به خامنه‌ای گفته تنها یک جمعیت بزرگ می‌تواند اعتراض‌ها را جمع کند و به نظر او، بسیج ضعیف شده و توانش را ندارد.

در بولتن سری خبرگزاری فارس آمده که سرویس اطلاعاتی روسیه به نقل از شنود دستگاه‌های اطلاعاتی غربی گفته که مردم ایران در وضعیت انقلاب قرار گرفته‌اند.

بر اساس بخشی از این سند، از دید حکومت بزرگترین دستاورد خیزش انقلابی برای مخالفان «ریزش ترس مردم از نیروی نظامی و انتظامی» بوده است. در این بولتن محرمانه همچنین اشاره شده که فرزندان برخی از خانواده‌های کشته شدن جنگ ایران و عراق و برخی کارمندان دولت در جمع بازداشت‌شدگان حضور دارند.

در همین راستا به نقل از کارشناسان سپاه آمده که اذهان عمومی و مردم متقاعد شده‌اند که اعتراض‌ها در کل کشور وجود دارد و سراسری است.

به گفته این کارشناسان، تداوم خیزش انقلابی و افزایش «تلفات نیروی انسانی ابهت و اقتدار نظام» را درهم می شکند و بازسازی آن نیازمند زمان است.

در این سند همچنین اشاره شده که «برخی از مسئولان ایرانی مقیم خارج به مسئولان داخلی گفته‌اند که در اذهان عمومی خارج از کشور نیز این موضوع که نظام ایران به هم ریخته و آینده نامعلومی دارد، باور پذیر شده است.»





www.youtube.com/watch?v=SBtnh6fgAHA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کهن دیارا December 1, 2022 01:59 AM

یعنی حکومت وامانده اسلامی بگا رفت و خامنه ای جلاد و دیگر سران نظام اهریمن بزودی در دادگاه های مردمی به عدالت سپرده خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: