آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 آذر ماه 1401 = 30-11 2022

شکست پیام‌ رسان‌های داخلی به روایت شواهد؛ همدستی "اسنپ"

بهارنیوز در گزارشی نوشت: خبرگزاری‌های وابسته به دولت در حالی از افزایش کاربران فعال در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی خبر می‌دهند که تمام شواهد خلاف این ادعا را اثبات می‌کند.آنچه تا امروز روشن شده این است که فیلترینگ و دیگر سیاست‌های مدیریت فضای مجازی تاثیری در تمایل مردم به استفاده از پلتفرم‌های داخلی نداشته است.

در همین حال با انتشار یک گزارش اعتمادپذیر به نظر می‌رسد که شایعات درباره همدستی اسنپ با مأموران حکومتی رنگ واقعیت به خود گرفته و شهروندان بیشتری در شبکه‌های اجتماعی از لزوم تحریم این شرکت سخن می‌گویند.

گزارشی که در کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان کشور از ربوده شدن دو دانشجو در تهران به دست مأموران امنیتی همرسان شد، بار دیگر به اخبار جنجالی درباره همدستی این شرکت خدماتی با نیروهای سرکوب در اعتراضات جاری ایران دامن زد.

پیش از این در شبکه‌های اجتماعی اخبار زیادی مبنی بر این که نیروهای اطلاعاتی افراد شرکت‌کننده در تظاهرات را از طریق اپلیکیشن اسنپ رهگیری و پیدا می‌کنند، منتشر شده بود و تاکنون شهروندان زیادی گفته‌اند که به همین دلیل این شرکت را تحریم می‌کنند.

در هفته‌های اخیر حساسیت شهروندان و کاربران شبکه‌های اجتماعی ایران روی شرکت‌هایی که با عوامل سرکوب خیزش سراسری جاری همکاری می‌کنند بسیار زیاد شده است.

در نمونه‌ای دیگر، با انتشار گزارش‌ها و ویدیوهایی از انتقال مأموران و نیز بازداشتی‌های اعتراضات با کامیون‌های شرکت میهن، شمار زیادی از مردم محصولات این شرکت را تحریم کردند، به طوری که مسئولان هم‌میهن مجبور شدند با ساختن یک کلیپ ویدیویی اعلام کنند که کارکنان و رانندگان این شرکت بر اثر تحریم مردم در شرف از دست دادن شغل‌شان هستند.




حقیقتگو November 30, 2022 05:33 PM

هشداربسیارمهم ---جهت اطلاع رسانی فوری به هموطنان ایرانی درداخل کشور می رسانم که تحت هیچ شرایطی با راننده گان تاکسی های اسنپ وارد بحث وگفتگوهای سیاسی وانقلابی نشوید هرچند که اینگونه راننده گان به عمد خودشان را حامی مردم معترض نشان میدهند زیرا که اکثر" بسیجی ها وسپاهی هائی وجاسوسان واطلاعاتی های حکومت ضحاک آخوندی بوده وهستند که برای کسب درامد بیشترتاکسی رانی کرده ومی کنند وخطرناک ترانکه شرکت اسنپ ازمبدا ومقصد مسافران تاکسی اسنپ مطلع است وبی جهت وبی دلیل هم نیست که بیش از1500هزارمعترضان دستگیروزندانی شده اند --حتی اگرتاکسی های معمولی وبه صورت دربستی استفاده می کنید برای ردگم کردن چند کوچه وخیابانی دورترازمقصد نهائی تان پیدا شوید وبازهم تکرار می کنیم درتاکسی ها وون های مسافرکش ازدرگیرشدن درگفتگوهای سیاسی ووانقلابی اکیدا" خوداری کنید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: