آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 آذر ماه 1401 = 02-12 2022

جنایات خامنه ای؛ آمریکا: فراتر از ستمگری است/مرغ از قفس پرید

سناتور جمهوریخواه آمریکا لیندزی گراهام، در توئیتی درباره شلیک مستقیم به یکی از جوانان ایرانی هنگام شادی برای باخت تیم خامنه‌ای در جام جهانی نوشت:

توئیت اول: کشورهای غربی باید درک کنند که رژیم ایران تنها حامی تروریسم بین‌المللی نیست، بلکه از تروریسم علیه مردم خود نیز حمایت می‌کند.

ضمیمه - یاهو نیوز - بنا‌به‌ نوشته گاردین مأموران رژیم ایران یک جوان ۲۷ساله را به جرم شیپورزنی در شادی برای باخت تیم ایران در جام جهانی کشتند. مهران سماک به ضرب گلوله جانش را از دست داد.

توئیت دوم: کشتن یک مرد به‌دلیل این‌که شیپور خود را به صدا درآورده است، به‌عنوان یک اقدام نافرمانی در مورد یک بازی فوتبال فراتر از ستمگری است.

توئیت سوم: امیدوارم و دعا می‌کنم رهبران غربی که به نظر می‌رسد برای ورود مجدد به توافق برجام و تأمین میلیاردها دلار بودجه برای آیت‌الله و سرسپردگانش مشتاقند این جنون را متوقف کنند. در عوض آنها باید به‌طور مؤثرتری در کنار مردم ایران بایستند.

آمریکا نباید در مذاکرات برجام شرکت کند

وزیر خارجه سابق آمریکا می‌گوید واشنگتن نباید در مذاکرات با رژیم ایران شرکت کند زیرا معترضان در مقابل ظالمان خود ایستاده‌اند.

هیلاری کلینتون به سی.ان.ان گفت: در حال حاضر با ایران درباره هیچ چیز از جمله توافق اتمی مذاکره نمی‌کنیم. مرغ از قفس پرید...

وی با تاکید بر حمایت از معترضان ایرانی و تمرکز آمریکا روی این موصوع گفت که نباید به‌دنبال توافق [با ایران] باشیم هنگامی که مردم ایران در مقابل ظالمان خود ایستاده‌اند. ما به آنها امید و قوت قلب می‌دهیم...

این در حالیست که روسای جمهور آمریکا و فرانسه بعد از دیدار با یکدیگر در کاخ سفید بیانیه مشترکی منتشر کرده و در بخشی از آن درباره تحولات ایران اظهارنظر کردند.

روسای جمهوری آمریکا و فرانسه پس از دیدار در روز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای مشترک، احترام خود را به مردم ایران به‌ویژه زنان و جوانانی که اعتراض می‌کنند ابراز کردند.




بهرام December 2, 2022 07:06 PM

مثل اینکه مشکل اصلی دمکراتهای آمریکا جنگ اوکراین و کمک تسلیحاتی نظام بچه کش آخوندی به روسیه است و کشتار مردم ایران برای دمکراتهای مشکلی نبوده و نیست فقط من از جمهوری خواهان آمریکا دیدم که برایشان مهم است مانند سناتور لیندزی گراهام که بارها از مردم ایران حمایت کرده
امروز باید مردم ایران بخوبی مواظب رفتار دمکراتها باشند چون هنوز آنها با این نظام مذاکره میکنند و هنوز مماشات دارند و پیام درد و بدل میکنند
حمله نظامی به تاسیسات اتمی هم فقط زمانی اجرا میشود که دیگر دمکراتها امیدی به مذاکره نداشته باشند و چیزی از مذاکرات بیرون نیاید و این درست همان چیزی است که دمکراتهای خود به آن اقرار کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: