آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 آذر ماه 1401 = 07-12 2022

تعطیلی قبرستان اراک از ترس حضور مردم در مراسم چهلم مهرشاد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: آرامستان اراک روز۱۷ آذرماه (پنجشنبه) تعطیل است و هیچگونه آیین تشییع و تدفین برگزار نمی‌شود.

مسعود آقازیارتی در گفت و گو با ایرنا افزود: آرامستان اراک به دلیل برخی ملاحظات امنیتی، تعطیل است و مردم در این روز به هیچ عنوان به این مکان مراجعه نکنند.

وی ضمن عذرخواهی از مردم برای تعطیلی آرامستان در روز پنجشنبه، بیان کرد: امواتی که از عصر چهارشنبه تا پایان روز پنجشنبه به آرامستان منتقل شود، در سردخانه نگهداری و مراسم تدفین آنها روز جمعه انجام می‌شود.

این در حالیست که پیش تر فراخوانی بطور گسترده در فضای مجازی منتشر شده بود و مردم را به شرکت در مراسم چهلم مهرشاد شهیدی در روز پنچ شنبه فرا می‌خواند.

فیلم زیر: کلیپ فراخوان به مناسبت چهلم جانباخته راه آزادی مهرشاد شهیدی و خونخواهی از حاکمان قاتل




www.youtube.com/watch?v=BSHccEQMAxU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو December 5, 2022 12:28 PM

گناهش این بود که گفت من میخواهم آزاد زندگی کنم ضحاک میگوید نه؛ تو یک برده هستی؛ حق نداری آزاد زندگی کنی؛ تو باید آن باشی و آن کنی که من میگویم و میخواهم
ای خامنه ای کثافت؛ ای قاتل و آدمکش منفور، ننگ بر تو باد، مرگ بر تو و مزدورانت اینبار مردم جنان انتقام سختی از شما خواهند گرفت که نام آخوند تا ابد از صحنه روزگار محو شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: