آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 آذر ماه 1401 = 06-12 2022

فردا ۱۶ آذر روز دانشجو؛ نظر خمینی در باره دانشگاه را بشنوید

با الهام از مقاومت سراسری در کشور دانشگاه و دانشجو سلسله‌جنبان انقلاب نوین مردم ایران شده‌اند. دانشگاه پس از یک دوره سکوت ناشی از خفقان و سرکوب به هویت الهام‌بخش و تأثیرگذار خود بازگشته است. بازداشت و زندانی کردن دانشجویان به‌صورت علنی و ربودن دانشجویان فعال و تحویل‌دهی آنها به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به‌صورت غیرعلنی، محاصرهٔ دانشگاه با وحوش انتظامی و نیروهای هار لباس‌شخصی و سرکوب عریان دانشجویان با یورش به ساحت دانشگاه که بارزترین نوع این سرکوب در دانشگاه شریف بود نتیجه ای نداشت و نتوانست دانشجویان را ساکت کند.

حضور شهردار بسیجی در دانشگاه شریف به جنجال کشیده شد

جلسه دانشجویان دانشگاه شریف با علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت روز دانشجو به جنجال کشیده شد. در ابتدای این جلسه چندین نفر از دانشجویان به بیان نقطه نظرات، انتقادات و ابهامات خود درباره موضوعات مختلف حاکم بر فضای دانشگاه، اداره پایتخت و کشور پرداختند. زاکانی در میانه سخنان خود زمانی که درمورد اقداماتش در زمان نمایندگی در خصوص مبارزه با فساد صحبت می‌کرد، با واکنش برخی دانشجویان مواجه شد و جلسه به جنجال کشیده شد.

فیلم زیر: نظر خمینی در باره دانشگاه





www.youtube.com/watch?v=Ajrh6-ZrEQY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو December 7, 2022 02:18 AM

این خمینی یک ابله و احمق به تمام معنی بود خودش اینقدر بیسواد بود که حتی زبان فارسی را به درستی تکلم نمیکرد این همه سالها در نجف بود ولی اینقدر کودن بود که زبان عربی را هم یاد نگرفته بود، حتی در کودکی به مدرسه هم نرفته بود اصلا درکی از آموزش، مدرسه یا دانشگاه نداشت اونوقت یه همچین آخوند بیسواد ابله میاد اینطوری راجع به دانشگاه اظهار فضل میکنه و نظر میده، مردم هم با صدای بلند تاییدش میکنند وای بر ما و حامیان اسلامی سالهای ۵۷ و بعد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: