آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 آذر ماه 1401 = 07-12 2022

تایم، زنان ایران را قهرمان سال معرفی کرد / مانند ریگان عمل کنید

مجله تایم، زنان ایران را به عنوان «قهرمان سال» معرفی کرده است. این مجله معتبر نوشته است: آنچه اکنون در ایران رخ می‌دهد با گذشته متفاوت است چون امروز خواسته‌های تمام کسانی که خواهان تغییر هستند به نمایش درآمده و در فریادهای "زن، زندگی، آزادی" تجلی یافته است.

این عنوان به فرد یا رویدادی داده می‌شود که از نظر تایم در ۱۲ ماه گذشته بیشترین تاثیر را بر تحولات جهانی گذاشته است.

شاهزاده رضا پهلوی در واکنش به انتخاب زنان ایران به عنوان «قهرمانان سال» توسط مجله تایم نوشت: «جهان سرانجام صدای شما را شنید. شما نه تنها قهرمانان ایرانید، که الگویی برای شجاعت و حق‌خواهی در سراسر دنیا هستید. پیروزی نهایی از آن شماست و از همیشه نزدیک‌تر!»

تصویب قطعنامه‌ در سنای آمریکا

کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز چهارشنبه یک قطعنامه دو حزبی را تأیید کرد که در آن مجدداً حمایت ایالات متحده از معترضان ایرانی تأیید شده و از دولت بایدن می‌خواهد تا تحریم‌های بیشتری را علیه حکومت ایران اعمال کند.

سناتور باب منندز گفت: امیدوارم تصویب این قطعنامه دوحزبی و دو مجلسی توسط کنگره به تقویت صدای زنان و مردان ایرانی که علیه وحشیگری یکی از سرکوبگرترین رژیم های جهان اعتراض دارند، کمک کند.

ریچارد گلدبرگ مشاور سابق امنیت ملی در دوره ترامپ نیز در گفتگویی با فاکس نیوز گفت: دولت بایدن باید فشار حداکثری بر رژیم ایران اعمال کند.

وی گفت: اعتراضات در ایران حالا یک جنبش و یک انقلاب است و رژیم نمی‌داند که چطور این وضعیت را کنترل کند. البته مردم را می‌کشد و صدها نفر کشته شده‌اند اما نتوانسته است اراده مردم را متوقف کند.

کافی است جو بایدن پای میکروفون بیاید و بگوید توافق اتمی و مذاکره با این رژیم روی میز نیست آن وقت ما به سازمان ملل می‌رویم و تحریم‌های اسنب بک یا ماشه را اعمال می‌کنیم. کاری که بایدن همان اول متوقف ساخت. بعد ما شرکتها و بانک‌های چینی را که به رژیم ایران کمک می‌رسانند را مورد تحریم قرار می‌دهیم و حسابرسی می‌کنیم. بعد باید دید مردم ایران چه نیاز دارند و با حمایت حداکثری وارد شد نه این‌که فقط بگوییم استارلینک آزاد، بلکه باید کمک کرد و از جمله با اطلاعات لازم و با حملات سایبری به نقاط کلیدی و ما اینها را در زمان اتحاد شوروی انجام دادیم و با همین کارها ریگان رژیم شوروی را پایین کشید.



بهرام December 8, 2022 09:01 AM

آنقدر سر مذاکرات هسته ای را کش دادید تا آخوندها توانستند یک یا چند بمب هسته ای هم تولید کنند و آنهم احتمالا به سر مردم ایران می اندازند و سپس میگویند که اسرائیل بوده ما نبودیم درست مانند آدمکشی هایی که این روزها در خیابانها انجام میدهند امروز در سازمان ملل هم تا مکانیزم ماشه فعال نشود روسیه و چین میتوانند هر قطعنامه ای را وتو کنند
ترامپ میتوانست این مکانیزم را قبل از خروج از برجام یا همان JCPOA فعال کند ولی نکرد اکنون تنها کشورهای اروپایی هستند که میتوانند مکانیزم ماشه را فعال کنند ولی آنها تا کنون این کار را نکرده اند
ما مردم ایران خواهان سرنگونی هر چه سریعتر این نظام جهل و دزد و بچه کش هستیم تا امروز هم هیچ همکاری جدی از شما غربی ها ندیدیم ولی به راهمان ادامه میدهیم و دلسرد نمیشویم خواه شما کمک کنید یا نه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: