آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 18 آذر ماه 1401 = 09-12 2022

فیلم؛ هشت دقیقه گزارش درباره محسن شکاری و قاتل خونخوار او

خامنه‌ای با این جنایت به‌دست خود، بنزین بر آتش قیام و انقلاب پاشیده و سقوط خود را تسریع کرده است. این قانونی است که با هزاران تجربهٔ تاریخی به‌اثبات رسیده تا آنجا که برخی از ریزشی‌ها و تحلیلگران حکومتی نیز پس از اعدام جنایتکارانهٔ محسن به نظام ولایت هشدار دادند که با اعدام اعتراضات متوقف نمی‌شود و با این اعدام موج انفجار گسترده‌تر می‌شود.

البته خامنه‌ای خوب می‌دانست که حربهٔ اعدام، تیغ دو لبه است و از به‌کارگیری آن به‌شدت می‌ترسید و ترجیحش این بود که جوانان بی‌باک و بیم را یا در خیابان، یکی یکی بکشد یا در زندان و زیر شکنجه آنها را سر به‌نیست کند و در این بن‌بست دست و پا می‌زد که اگر اعدام و کشتار نکند، قیام مداوماً پیشروی می‌کند. سرانجام در وضعیت استیصال و بن‌بست، آخرین چاره را در اعدام یافت تا این زخم مرگبار را که در نظامش سر باز کرده، به‌شیوهٔ قرون‌وسطایی داغ کردن علاج کند. خامنه‌ای در یکی از سخنرانی‌هایش گفته است: قدیمها زخمهایی را که خوب نمی‌شد، داغ می‌کردند به سنت پیغمبر...(فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=wC4ySVDu7WE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mani December 9, 2022 08:21 AM

آن ایدئولوژی اهریمنی و جنایت از انسان های و از دوران کودکیشان در لابراتورهای متعفن خود(مسجدها،حوزه های جهلیه و غیره) دیوهای خونخوار درست می کند و بجان بشریت میاندازد
بیداری و آگاهی بشر باعث میشود که آن ایدئولوژی جهل و جنایت بهمراه دیوهای تحت کنترول آن برای همیشه نابود و محو شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: