آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 19 آذر ماه 1401 = 10-12 2022

اعدام محسن؛ پاسداران خامنه‌ای، ترانه علیدوستی را تهدید کردند

ترانه علیدوستی، بازیگر سینما، با انتشار پستی در اینستاگرام در واکنش به اعدام محسن شکاری نوشته بود: هر سازمان بین‌المللی که نظاره‌گر این خونریزی است و اقدامی نمی‌کند، مایه ننگ بشریت است....حالا بنشینید و منتظر عواقب این خونخواری باشید...

روزنامه جوان وابسته به پاسداران جنایتکار خامنه ای امروز این بازیگر مردمی را تهدید کرد و نوشت: اولین محارب اغتشاشات سه‌ماه گذشته اعدام شد. دلیل سروصدای هشتگ‌نویسان و برخی سلبریتی‌های وطن‌فروش بعد از اعدام محسن شکاری هم مشخص است؛ آن‌ها بیش از هر زمان دیگری اجرای قانون و احترام به مطالبه عمومی از سوی قوه قضائیه را بیخ گوش خودشان احساس می‌کنند...

همه آن‌هایی که برای شکاری استوری گذاشتند و هشتگ پراکنی کردند از تناقضاتی هم رنج می‌برند؛ عمری «نه به اعدام» و «نفی خشونت» را ترند می‌کردند، حالا برای خونخواهی شکاریِ محارب، به انتقام و اعدام تهدید می‌کنند!

روزنامه وابسته به سپاه تروریستی پاسداران در ادامه معترضان و حامیانشان را تهدید می کند که اعدام محسن شکاری آخرین اعدام نیست و می نویسد:

شکاری اولین و آخرین اعدامی اغتشاشات اخیر نیست. در سه ماه گذشته، علاوه بر اینکه اموال بسیاری از شهروندان ایرانی به‌دلیل اغتشاشات صدمه دیده، روح‌وروان جامعه (بیت رهبری و قرارگاه ثارالله تهران) هم در این قضایا صدمات بعضاً جبران‌ناپذیری دیده است. اگر بخواهیم خسارات تعطیلی و کسادی کسب‌وکار‌ها به دلیل هرج‌ومرج آشوب‌ها را هم به این فهرست اضافه کنیم، جرائم اغتشاشگران و سالبان امنیت از جامعه و همه تهییج‌کنندگان به این اتفاقات سنگین‌تر هم خواهد شد.

برخی سلبریتی‌ها و پرفالوئر‌های مجازی در قضایای اخیر بازی خوردند. تصورات غلط اندر غلط آن‌ها حالا باعث شده است که دوباره برای خونخواهی شکاریِ قمه‌کش، هشتگ و استوری بزنند. پس از رسوایی پروژه‌های کشته‌سازی، اغتشاش و اعتصاب، این دسته از سلبریتی‌ها بیش از هر زمان دیگری خطر مجازات را بیخ گوش خودشان احساس کرده‌اند. جرم برخی از تروریست‌های رسانه‌ای و مجازی، اگر سنگین‌تر از قمه‌کش‌های کف خیابان نباشد، سبک‌تر از آن‌ها نیست.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: