آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 19 آذر ماه 1401 = 10-12 2022

جان این جوان معترض در خطر است؛ می‌خواهند او را اعدام کنند

«محاربه»! همان اسم رمز براندازی است. خامنه‌ای با اعدام زندانیان برانداز، باعث الگو قرار گرفتن آنها و نیز خط براندازی از سوی جوانان دلیر ایرانی خواهد شد.

ماهان صدرات برای اجرای حکم اعدام به زندان رجایی‌شهر منتقل شده است. آرش صادقی، فعال مدنی زندانی از انتقال ماهان صدرات از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری برای اجرای حکم اعدام خبر داد.

در همین حال یکی از خبرنگاران روزنامه شرق نیز در توییتی ضمن تایید این خبر گفته است که ارجاع حکم اعدام آقای صدرات در حالی صورت گرفته که پدر و عموی او اعلام کرده‌اند که شاکیان ماهان اعلام رضایت کردند اما قوه قضائیه حاضر به کنار گذاشتن اتهام محاربه نشده است.

کاربری نوشت: حکم اعدام ماهان صدارت ساعت ۸ و سی دقیقه صبح امروز به اجرای احکام ارجاع شد. پدر و عموی ماهان در گفت‌وگو با «شرق» موضوع را تایید کردند. ماهان فقط ۲۰سال دارد و خطر اعدامش بسیار جدی است.

علی کریمی، فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال نیز در پستی در اینستاگرامش با انتشار عکسی از امیرنصر آزادانی، بازیکن ۲۶ ساله سابق تیم تراکتور که توسط مقامات قضایی به اتهام «محاربه» به اعدام محکوم شده گفته که از جامعه ورزش انتظار می رود که به این حکم اعتراض کرده و جلوی آن را بگیرند.



Mani December 11, 2022 06:45 AM

صادق هدایت در آنچه اسلام به ایران داد، مقداری در رابطه با ویرانی ایران توسط اسلام تازیان نوشته است اسلام همواره ایدیولوژی متجاوزان برای غارت و ویرانی ایران و کشتار ایرانیان بوده است تمام فجایعی چون کشتار کودکان‌ ، زنان و مردان ایرانی ، غارت و ویرانی ایران توسط جنایتکاران خونخوار اسلامگرا که امروز شاهد آن هستیم در بطن فلسفه وجودی این ایدیولوژی هولناک تازیان است باید مردم برای نجات خود، کودکانشان وبرای آزادیز سرزمین مقدس شان از چنگال خونین این اهریمنان با یکدیگر متحد شوند نه اینکه منتظر شوند دیگران از جان و هستی خود برای آنان که بعلت ترس در پستوی خانه های خود پنهان شده اند مایه بگذارند انسان ترسو شایسته احترام نیست ۰ فقط انسانهای شجاع شایسته آزادی و زیبایی هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: