آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 آذر ماه 1401 = 13-12 2022

فیلم؛ مویه های سوزناک مادر مجیدرضا رهنورد/اقدام کثیف قاتلان

پس از اعدام مجیدرضا رهنورد در بامداد ۲۱ آذر، شهروندان مشهدی برای ابراز هم‌دردی با خانواده او، با مادر سوگوارش دیدار کردند

این در حالیست که بر اساس گزارش‌ها و تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، گروهی از شهروندان برای شرکت در مراسم ترحیم مجیدرضا عازم محل برگزاری مراسم شده بودند که نیروهای حکومتی مانع آنها شده‌اند.

‌حمله به خانه مجیدرضا رهنورد

همچنین تصاویری از آسیب به منزل مسکونی خانواده مجیدرضا رهنورد در خیابان حر عاملی مشهد منتشر شده که نشان می‌دهد پنجره‌های خانه شکسته شده و روی دیوارها علامت‌گذاری و شعارنویسی شده است.

علامت‌گذاری و حمله به خانه‌ای که مجیدرضا رهنورد با خانواده‌اش در آن زندگی می‌کرد، در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است. بعضی آن را با رفتار حکومت آلمان نازی مقایسه کرده‌اند.

مجیدرضارهنورد اسطوره‌ غیرت ایران زمین شد

کاربری نوشته است: سپاه بسیار تلاش دارد تا حقیقت ماجرای مجید روشن نشود و او را یک قاتل معرفی نماید درحالیکه مجید هیچ سوءسابقه‌‌ای نداشت.

روز ۲۶ آبان‌ماه در خیابان «حر عاملی» مشهد چه گذشت؟ حقیقت چه‌بود؟

مجید در مغازه میوه‌‌فروشی درب خانه‌اش کار می‌کرد ، مجید بسیار غیرتمند بود، او مرتبا در تظاهرات هموطنان مشهدی بر علیه ظلم و فساد آیت‌الله‌ها شرکت می کرد.

آن روز این جوان دلاور مشهدی وقتی دید اشرار لباس شخصی سپاه به بهانه‌ نوع حجاب خواهرش ۷ نفره سر خواهر کوچکش ریخته‌اند و درحال تعرض و اذیت و آزار خواهرش هستند درحالی‌که خواهر کوچکش فریاد کمک کمک سر می‌دهد، مانند شیری به جمع ۷ نفره‌ اشرار لباس‌شخصی سپاه زد، ۵ نفرشان را زخمی کرد (فرار کردند) و دو نفر از پاسدارهای متجاوز را به سزای اعمالشان رساند. اگر آن ۵ نفر هم مانند موش فرار نمی‌کردند الان تقاص پس‌داده‌ بودند و سینه‌ قبرستان بودند.

اشرار لباس‌شخصی سپاه تا پیش از ورود مجید به صحنه حتی به مادر مجید هم رحم نکرده بودند و مادر مجید را که برای کمک به دخترش رفته بود زیر کتک گرفته بودند. روحت شاد مجید

فیلم زیر: مویه های سوزناک مادر مجیدرضا در مراسم ترحیم






www.youtube.com/watch?v=8PvxjeSXbak

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: