آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 آذر ماه 1401 = 13-12 2022

فیلم؛ خامنه‌ای خونخوار درصدد ریختن خون رشیدترین جوانان ایران

فیلم زیر: حکومت خونخوار اسلامی درصدد ریختن خون رشیدترین و پرافتخارترین جوانان ایران زمین است

فدراسیون بین‌المللی حقوق بشر امروز در اطلاعیه‌ای از جامعه‌ بین‌المللی خواسته به اعدام معترضان در ایران واکنش نشان دهد. این فدراسیون خواستار فراخواندن سفرا یا دیپلمات‌های ارشد کشورهای جهان به‌ ویژه کشورهای عضو اتحادیه‌ اروپا از ایران شده و گفته «ماندن این دیپلمات‌ها در ایران در شرایط سرکوب وحشیانه و اعدام دو معترض در کمتر از یک هفته، بدون نشانه‌هایی از تغییر ‏رفتار رژیم تهران، غیرقابل توجیه است‎.‎»

در همین حال بهاره هدایت از فعالان سابق دانشجويی که هم اکنون در زندان بسر می برد، در نامه‌ای از اوین با ابراز خشم از اعدام دو جوان معترض گفته «این حکومت سرشت و سرنوشتش تباهی است» و افزوده اگرچه «از بین بردن این حکومت جنایتکار حتما پرهزینه و پرمخاطره خواهد بود، اما از پرداخت این هزینه‌ها و مواجهه با مخاطراتش گریزی نیست،».

او مصالحه حکومت با مطالبات مردم و تحقق اصلاحات را ناممکن دانسته و گفته است که «خرد جمعی ایرانیان طی دهه‌های گذشته بارها تمام منافذ احتمالی را برای تغییر مسالمت‌آمیز وضعیت آزمود، ولی همواره و همیشه با در بسته‌ی قدرتِ تمامیت‌خواه حاکم روبرو شد».

خانم هدایت با تاکید بر نقش پیشرو جوانان در حرکت اعتراضی کنونی، گفته است «آنچه از جریان‌های اپوزیسیون امید می‌رود آن است که بتوانند حول ایده‌های حیاتی همچون دموکراسی و سکولاریسم مؤتلف شوند تا روند براندازی تباهیِ موجود تسهیل شود».






www.youtube.com/watch?v=X-HqsZTL0EI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: