آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 آذر ماه 1401 = 15-12 2022

عضو باند موتلفه: مهدیِ من گول خورد؛ بقیه مهدی‏‌ها را اعدام کنید!

روزنامه آرمان نوشت: برخی پس از اطلاع از اظهارات تازه میرسلیم به یاد پرونده پسر او افتادند. پرونده «مهدی میرسلیم» بدون سرو صدا رسیدگی شد و پدرش اصرار بر گول‌خوردن پسر داشت؛ اما برای مهدی‌‌های دیگر طلب اعدام دارد.

این روزها تصمیمات قوه‌قضائیه مبنی بر صدور حکم اعدام تعدادی از بازداشتی‌‌های اعتراضات اخیر سبب واکنش‌هایی در جامعه شده است. اما موضوعی که دیروز سبب انتقادات زیادی شد به اظهارات مصطفی میرسلیم، نماینده تهران و عضو موتلفه مربوط است.

در حالی‌ که بسیاری از صاحب‌نظران و کارشناسان تاکید بر تعویق اجرای حکم اعدام دارند، او که چند ماه پیش با چهره گرفته و پریشان از بازداشت پسرش به جرم ارتباط با منافقین صحبت می‌‌کرد، دیروز در پاسخ به اظهارات برخی مبنی بر فاصله کوتاه دستگیری تا اعدام عاملان ناآرامی‌‌ها تصریح کرد: «خیر به این صورت نیست. به‌نظر بنده فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند، منتها قوه‌قضائیه روال خودش را دارد»

این اظهارات با واکنش‌های مواجه شد چنانکه یکی از سایت‌ها خطاب به میرسلیم نوشت: «نیمه‌‌های آبان بود که خبر آمد ۲۲۷ نفر از نمایندگان در بیانیه‌‌ای، با محارب خواندن معترضان در ایران، از قوه‌قضائیه خواستند حکم قصاص (اعدام) را در مورد آنان اجرا کند. ساعتی بعد، خبر تکذیب شد. امروز هم سخنان عجیب آقای میرسلیم را می‌‌شنویم. اظهارات ناپخته این چنینی، دست‌‌آویزی برای جریان‌‌های مخالف نظام در خارج از ایران است تا زمینه‌‌ افزایش تحریم و محاصره اقتصادی را فراهم کنند. لازم است تبعات بین‌‌المللی اظهارات این چنینی برای امثال میرسلیم تبیین و تشریح شود.»

میرسلیم را باید اول مشاغل نامید چرا که علاوه بر نمایندگی مجلس، ناظر عالی طرح موتور ملی دیزل سواری، عضو هیات‌‌مدیره شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو، عضو هیات‌‌مدیره شرکت دسا، مهندس موتور آدرینا راد نیرو، توسعه فناوری قوای محرکه سنگین، رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه و عضو هیات عالی تظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام است.



یوسف December 15, 2022 05:16 PM

نظر بنده این است که آفرین به سازمان مجاهدین خلق که مهدی را بنفع انقلاب و علیه خامنه ای گول زد، مجاهدین تا این رژیم ضد ایرانی را سرنگون نکنند ول نخواهند کرد،زنده باد جمهوری دمکراتیک ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: