آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 25 آذر ماه 1401 = 16-12 2022

غرب؛ رفتار ظالمانه رژیم ایران بی‌امان ادامه دارد و بدتر می‌شود

اولاف شولتس صدراعظم آلمان در حاشیه اجلاس اتحادیه اروپا در بروکسل از اقدامات سرکوبگرانه رژیم حاکم بر ایران علیه معترضان انتقاد کرد و آن را غیرقابل قبول توصیف کرد.

صدراعظم آلمان گفت: چه کسی به مردم خودش شلیک می‌کند؟ حکومت ایران چنین می‌کند و به همین خاطر نیز ما به صراحت علیه آن موضع می‌گیریم. کاری که حکومت ایران می‌کند غیرقابل قبول و غیرقابل توجیه است».

بر اساس گزارش ها تاکنون صدها نفر کشته و هزاران نفر دستگیر شده‌اند. موج سرکوب و اعدام ها رو به افزایش است و رژیم خامنه ای راهی جز سرکوب در برابر جنبش فزاینده مردم ایران نیافته است.

در پی موج تازه اعتراضات مردمی در ایران که سرکوب، بازداشت، زندان و اعدام توسط حکومت را در پی داشت، بسیاری از مقام‌های اجرایی و قانون‌گذار در کشورهای مختلف اروپا به هم‌بستگی با مردم ایران و مخالفت با اعمال رژیم برخاسته‌اند

روز پنجشنبه نمایندگان پارلمان آلمان در حمایت از قیام سراسری مردم ایران، خواهان گنجاندن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی شدند.

به گزارش دویچه وله، نماینده حزب سبزها در این نشست اعدام محسن شکاری و مجید رضا رهنورد را بربرمنشانه و شوک‌آور خواند؛ دو جوانی که برای ایرانی آزاد و عاری از سرکوب‌ها به اعتراضات پیوسته بودند. "اعدام این دو جوان که برای ما غیرقابل تصور است، رویکردی است که سال‌های طولانی یک واقعیت در ایران است."

او افزود که رژیم ملایان در ایران به‌جای این‌که به‌سوی اصلاحات برود، سیاست سرکوب را در پیش گرفته است، اما در این رویکرد خود موفق نخواهند شد. به‌همین دلیل زنان و مردان شجاع ایران هم‌چنان به خیابان می‌روند و به‌همین دلیل به حمایت ما نیاز دارند.

شاهد فصل تاریکی از تاریخ ایران هستیم

در ادامه واکنش‌ها به اعدام دو شهروند بازداشت شده در جریان اعتراضات سراسری ایران، وزرای خارجه سه کشور استرالیا، کانادا و نیوزیلند در بیانیه‌ مشترکی بی‌رحمی حکومت ایران در قبال شهروندان این کشور را محکوم کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: «ما نظاره‌گر فصل تاریکی از تاریخ معاصر ایران هستیم و می خواهیم در دفاع از همه شهروندان ایران به آن واکنش نشان دهیم. رفتار ظالمانه رژیم ایران علیه مردم خود، به خصوص زنان و دختران، بی‌امان ادامه دارد و فقط بدتر می‌شود.»

«مردم ایران که علیرغم تهدیدها شجاعانه خواستار احترام کامل به حقوق انسانی خود هستند، امیدشان را از دست نداده اند.»

آنها در این بیانیه اشاره می‌کنند که صدها نفر جان خود را در سرکوب اعتراضات از دست داده‌اند و هزاران نفر در زندان‌ها رنج می‌کشند و «خشونت پوچ علیه زنان و کودکان ادامه دارد.»



Mani December 17, 2022 09:31 AM

چرا قشر خاکستری در جنبش اعتراضی شرکت نمی کنند؟
تمام حیوانات زمانی که آشیانه، لانه و قلمرو آنها مورد تجاوز قرار بگیرد از هر ذره قلمرو خود با تمام وجود خود دفاع می کنند أما ما یک قشر خاکستری در ایران داریم که کوچکترین وابستگی به این آب و خاک (ایران ما) ندارند آنها فاقد کوچکترین احساس وابستگی به این سرزمین اهورایی هستند، فاقد کوچکترین همدردی با دیگر انسانهای میباشند،۰ذهنشان از ترس و وحشت انباشته شده است و برایشان اصلا مهم نیست که دیوهای ظلمت و تاریکی کودکان، جوانان و مردم شجاع این سرزمین را تکه تکه می کنند برایشان اصلا مهم نیست که ایران این سرزمین پاک را به ویرانی کشانده اند برای آنان هیچ چیز مهم نیست وجود همین قشر خاکستری در ۱۴۰۰ سال قبل نیز باعث شد که تازیان جنایتکار به ایران حمله کنند،کودکان،زنان و مردان بسیاری را بقتل برسانند،کتابخانه ها و تمام کتاب های آنها را به آتش بکشانند و ایرانیان را با زور،شکنجه و کشتار مجبور کنند که کتاب شیطانی و جنایت آن وحشی های آدمکش را مورد ستایش و تقدس قرار دهند آین قشر خاکستری زندگی نمی کند زیرا زندگی یعنی مبارزه با اهریمن تاریکی برای رسیدن به روشنایی،خرد و تکامل بشریت است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: