آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 28 آذر ماه 1401 = 19-12 2022

قتل پزشک؛ جنایتی که حتی سبع‌ترین حیوانات از آن پرهیز دارند

در دو روز اخیر فراخوانی در شبکه‌های اجتماعی توزیع و تکثیر شده است که از جامعهٔ پزشکی ایران می‌خواهد برای دادخواهی خون دکتر آیدا رستمی اقدام به اعتصاب کنند. وقتی فراخوان را دنبال می‌کنی تا از علت قتل این بانوی پزشک مطلع شوی، لایه‌های تودرتوی این جنایت هولناک، قلبت را می‌فشرد و روحت را مجروح می‌کند.

به گزارش شبکه‌های اجتماعی دکتر آیدا رستمی ۳۶ساله و پزشک عمومی بود. او در چند هفته‌ٔ گذشته به‌صورت ناشناس در مناطق غرب تهران و محله اکباتان به مجروحان اعتراضات اخیر رسیدگی‌های پزشکی می‌کرد. به‌دلیل حضور لباس شخصی‌ها و پاسداران و بسیجی‌ها در بیمارستانها و ربودن مجروحان از مراکز درمانی، برخی پزشکان در مطب خود یا در خانه‌های مردم، به مجروحان رسیدگی می‌کنند.

از سده‌های متمادی پیشین تاکنون مرسوم و قانون بین‌المللی بوده است که پزشکان و پرستاران چه در حین وقوع جنگ‌ها، چه در حوادث طبیعی و چه در قیام‌ها و انقلاب‌های اجتماعی، مصونیت امنیتی و صنفی و شغلی دارند. اما شرح جنایت صورت‌گرفته توسط مأموران حکومتی علیه دکتر آیدا رستمی، علاوه بر آتش گرفتن قلب آدمی و فشار روحی و روانی، گویای سبع‌ترین و درنده‌خوترین حکومت تاریخ تحت لوای دین، در هیأت جمهوری اسلامی است.

در خبرهای روز ۲۶آذر بود که دبیرکل عفو بین‌الملل در توئیتی نوشته: «رژیم ایران به‌دنبال ایجاد وحشت در جمعیت جوان است».

حالا تصورش را بکنید که ایجاد وحشت از طریق کشتن پزشک که در حریم حمایت قانون بین‌الملل و قوانین اساسی تمام کشورهای جهان است، معرف چه نوع حکومتی با چه تفکر و ایدئولوژیی است! آیا همین یک نمونه در قتل حیرت‌آور دکتر آیدا رستمی که به‌صورت رایگان به مجروحان اخیر در اکباتان تهران رسیدگی می‌کرده است، گویای یک تاریخچه‌ٔ پر از جنایات حیرت‌انگیز از ۴۴سال پیش تاکنون نیست؟

به‌راستی روزی که پرده از جنایات جمهوری اسلامی برداشته شود، آیا بشریت ظرفیت تحمل و تاب‌آوری آن را دارد که در لوای دین و خدا و روحانیت، جنایاتی صورت گرفته و می‌شود که حتی سبع‌ترین حیوانات از آن پرهیز دارند؟

واقعیت این است که اتاق فکر نظام با مدیریت شخص خامنه‌ای می‌خواهد حتی جامعهٔ پزشکی ایران را با سیاست «النصر بالرعب»، از دور امدادرسانی و انجام وظایف سوگند‌خورده به آن، دور کند. هدف از ربودن بزدلانه‌ٔ دکتر آیدا رستمی و کشتن وی به‌شکلی فجیع و حیرت‌انگیز، چشم‌زهر گرفتن از پزشکان و پرستاران شریف ایران است تا در نبرد بین جامعهٔ ایران با حاکمیت ملایان، مردم را در مقابل وحوش حکومتی تنها و بدون مداوا بگذارند.

شرح ربوده شدن و قتل دکتر آیدا رستمی که بسیار شبیه قتل‌های دهه‌ٔ ۶۰ و قتل‌های زنجیره‌ ای دگراندیشان است، آینه‌ٔ تمام‌نمای سیاست و ایدئولوژی ساختار جمهوری اسلامی است. این ماهیت، هویت، ذات و تمامیت نظام ولایت فقیهی است که در این ۴۴سال فقط جلاد، دژخیم، قاتل، دزد، چپاولگر و عناصر پلشت و نازل و مادون تمدن بشر را پرورش داده است.

زندگی هر بانوی ایرانی کافی‌ست تا گواهی دهد که در این ۴۴سال «جهان خبردار نشد بر ایران چه رفته است». باز هم زنی افشاگر مافیای جنایات دینی و سیاسی و عقیدتی می‌شود. قتل جان‌سوز دکتر آیدا رستمی پزشک ناشناس اکباتان، باز هم بر حقانیت دادخواهی مردم ایران و اتحادشان در تداوم قیام و انقلاب تا سرنگونی و اخراج محتوم تمامیت نظام ولایت فقیهی، تأکیدی ملی و انسانی می‌کند.




ایران فردا December 19, 2022 10:42 AM

این جنایتکاران فرقه تبهکار یک دختر ۱۴ ساله را دستگیر میکنند به زندان میبرند و این هیولاهای خامنه ای جنایتکار او را زیر شکنجه تجاوز جنسی میکشند
هموطنان این دین و آئین این جنایتکاران و عمامه داران مفت خور در قم و مشهد اند٫ که در مفت خوری پیش قدم هستنند ولی از دفاع از دختر های کشته و تجاوز شده لب فرو بستنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نازنین December 19, 2022 12:38 PM

وقتی در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ امت اسلام از سرو کول هم بالا رفتن تا به جمهوری جنایت بگویند «آری» همین زندگی را میخواستن پس دستشان آلوده به جنایات رژیمشان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا December 19, 2022 02:02 PM

در کجای این کره زمین پزشگ انسان دوستی را که به هموطنان مجروح خود خدمات مجانی پزشگی میدهد ٫به مجروحین کمک آنسان دوستانه میکند ٫ دژخیمان انسا کش دستگیر میکنند ٫ شکنجه میدهند ٫ تجاوز میکنند و به قتل میرسانند
این فقط در دیار این توالت به سر های جانی و آدم کش اتفاق میافتد ٫ انسان و کودک کشان فرقه تبهکاری ک به جان انسان های بیگناه منطقه افتاده و تنها با کمک جانی اسلامی دیگری سی هزار کوک سوری را قتل و عام کردنند و باعث و بانی قتل و عام میلیون ها انسان بی گناه هستنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: