آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 آذر ماه 1401 = 21-12 2022

ایران؛ کنگره آمریکا: طرح ابطال ویزای آقازاده‌ها و افزایش فشار

آلمانیتور در مطلبی درباره لایحه دو حزبی قانونگذاران آمریکایی برای ابطال ویزای فرزندان مقامات رژیم ایران یا جلوگیری از ورودشان به خاک آمریکا نوشت: هدف از قانون جدید اعمال فشار بر مقامات ایرانی و اعضای خانواده آنها با ممانعت از ورود آنها به آمریکا است.

المانیتور دریافته است که با ادامه اعتراضات سراسری در ایران و سرکوب معترضان، پیشنهاد جدیدی از سوی قانونگذاران آمریکایی نه تنها مقامات ایرانی مسئول سرکوب، بلکه فرزندان آنها را نیز هدف قرار می دهد. این قانون قرار است هرگونه ورود مقامات و فرزندان آنها به آمریکا را باطل می کند.

این قانون از وزارت خارجه می خواهد تا بررسی کند که آیا گروه گسترده ای از مقامات حکومت ایران از جمله اعضای سپاه پاسداران، دفتر ولی فقیه و نیروی انتظامی و اعضای نزدیک خانواده آنها در آمریکا حضور دارند یا خیر. ویزاهای آمریکا را در اختیار داشته باشند یا برای آن درخواست داده باشند.

طبق این لایحه، هرگونه روادید صادر شده برای افرادی که معیارهای بخش 7031 (ج) قانون بودجه سالانه وزارت خارجه را دارند باید باطل شود.

سناتورها خواستار تشدید فشار بر جمهوری اسلامی شدند

اعضای جمهوری‌خواه و دموکرات سنای آمریکا در گفت وگو با خبرنگار ایران اینترنشنال، ضمن ابراز انزجار از اقدامات سرکوبگرانه جمهوری اسلامی، بر تشدید فشارها علیه رژیم ایران و استفاده از همه ابزارهای ممکن و شیوه‌های جدید برای حمایت از خیزش مردم ایران تاکید کردند.

تیم کین، سناتور دموکرات گفت: پس از اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، باید به فکر استراتژی‌های جدید و راه‌های دیگری باشیم.

میت رامنی، سناتور جمهوری‌خواه، نیز به خبرنگار ایران اینترنشنال گفت: «آنچه در ایران شاهدش هستیم، رفتار وحشیانه رهبران یک کشور است، و این گونه رفتار‌ها باعث می‌شود جهان به این حکومت به دیدی بسیار منفی بنگرد.»

از سوی دیگر، جان کورنین، سناتور جمهوری‌خواه، به ایران اینترنشنال گفت: «متاسفانه سرکوب گسترده معترضان مسالمت‌آمیز در ایران تعجب‌آور نیست. ایران یک کشور آزاد نیست، بلکه تحت حکومت دین‌سالاری است. برای حمایت از مردم ایران علیه این برخوردهای غیرقابل تحمل، هر چه در توان داریم انجام می‌دهیم.»

مایک راوندز،‌ سناتور جمهوری‌خواه، نیز در مصاحبه با خبرنگار ایران اینترنشنال گفت: «وسعت سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز در ایران مایه تاسف است، اما وقتی شما چنین رژیمی دارید که علنا احترامی برای جان انسان‌ها قائل نیست و می‌خواهد قدرت را به هر قیمتی حفظ کند، چنین نتیجه‌ای خواهید داشت.»

بیل کسیدی،‌ سناتور جمهوری‌خواه، نیز در مصاحبه با خبرنگار ایران اینترنشنال با اشاره به کشتار مردم معترض ایران توسط جمهوری اسلامی گفت: «رژیم مشروعیت خود را از دست داده و تنها با این ظلم به قوت خود باقی است. باید یک موضع سخت نه در برابر مردم ایران، که مردمی بزرگ و باورنکردنی هستند که به پارس‌ها و مادها بر می‌گردند، بلکه علیه دولتی که دیگر نماینده آن مردم نیست و در عوض به نیروی سرکوب تبدیل شده، وجود داشته باشد.»




حقیقتگو December 21, 2022 06:58 PM

درحقیقت محض تمامی تحریم ها برعلیه حکومت ضحاک آخوندی توسط حکومت ترکیه ورهبرش اردوغان دور زده شده است وحتی پول شوئی ها دراین چهل وچندساله برای حکومت ضحاک آخوندی ترکیه به اقشارالیگارش هاواقشارحکومت ضحاک آخوندی پاسپورت ترکیه وبا نام های جعلی ومحل تولد جعلی درترکیه تقدیم می کند که این اقشاردرحقیقت شهروندان ترکیه ای محسوب میشوند ومی توانند به امریکا وکانادا واروپا بدون هیچ مزاحمتی تردد کنند حکومت عثمانی اسلامی ترکیه برای میلیونها دلارپول های بادآورده اقشارحکومت ضحاک آخوندی همه گونه به انها خدمات داده ومی دهد خبری منتشرشد که حکومت ضحاک آخوندی بابت فروش نفت وغیره وپهپاد وموشک به ونزوئلا شمش های طلا دریافت کرده ودرترکیه به دلارتبدیل کرده برای حقوق تروریست های لبنانی والشعبی ها مورد استفاده قرارداده است سکوت حکومت ترکیه درانچه درایران می گذرد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: