آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 دی ماه 1401 = 22-12 2022

فراخوان ادامه اعتراضات؛ فیلم: بیم و امیدها در صدمین روز خیزش

در شبکه‌های اجتماعی فراخوان‌هایی برای برگزاری اجتماعات اعتراضی و اعتصاب در روز شنبه سوم دی ماه (۲۴ دسامبر)، صدمین روز اعتراضات ایران منتشر شده است.

در همین حال رئیس جمهور آلمان با انتشار عکسی غیرمنتظره از دیدار خود با علی کریمی خبر داد. با وجود انتشار این تصویر هنوز جزئیاتی از این دیدار منتشر نشده است.

رییس‌جمهور آلمان، با انتشار عکس دیدار خود با علی کریمی نوشت: «ما‌ نباید صدای خود را علیه خشونت‌ها {.....} متوقف کنیم. به همین علت به طور مدا‌م با ایرانیان در آلمان ملاقات و درباره اوضاع ایران گفت‌وگو می کنم.»

فیلم زیر: بیم و امیدها در صدمین روز خیزش سراسری




www.youtube.com/watch?v=1G7W1UrJKGw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ساسان December 22, 2022 02:44 PM

پیشنهاد جناب شریعتمداری درست و بجاست و شاید خود شاهزاده رضا پهلوی هم مخالفتی با این پیشنهاد نداشته باشند اما پادشاهی خواهان با ایفای هرگونه نقش اجرائی از طرف شاهزاده مخالفند و این به هیچ وجه به این معنی نیست که آنها خواهان رای و یا جایگاه بالا تر برای شاهزاده در این شورای مورد بیشنهاد جناب مهندس شریعتمداری هستند بلکه به این معنی و منظور است که کسی که از دید طرفداران نظام پادشاهی قرار است در صورت رای اکثریت مردم به نظام پادشاهی پارلمانی به عنوان شاه ایران انجام وظیفه کند نباید در هیچ گونه کار اجرائی ایفای نقش نماید اما شاید تعیین یک نماینده از طرف ایشان برای عضویت در شورای مورد گفتگو راه حل مناسبی باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: