آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 دی ماه 1401 = 22-12 2022

اروپا؛ حلقه محاصره حکومت خامنه‌ای و پاسدارانش تنگ‌تر می‌شود

شماری از نمایندگان سوسیال‌دموکرات پارلمان آلمان طی فراخوانی، خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی شدند. آنها همچنین خواهان حمایت بیشتر از مردم ایران و تحریم‌های شدیدتر علیه جمهوری اسلامی شد‌ه‌اند.

در همین حال اعلام شد که مجلس نمایندگان هلند نیز خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا است.

اکثریت مجلس نمایندگان هلند روز پنجشنبه طرح حزب "اتحادیه مسیحی" برای قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا را تصویب کردند.

یک عضو پارلمان هلند از حزب "اتحادیه مسیحی" گفته است: این که چگونه رژیم ایران حقوق‌بشر را نقض و با خشونت به مردم خود حمله می‌کند که در برخی موارد منجر به مرگ می‌شود، دلخراش است. رژیم حاکم بر ایران به‌طور وحشیانه‌ای اعتراضات را سرکوب می‌کند و سپاه پاسداران نقش مهمی در این سرکوب دارد.

وی افزود: سپاه پاسداران تحت فرمان مستقیم خامنه‌ای، ولی‌فقیه است. در سال۲۰۱۹ دولت ترامپ در آمریکا، تصمیم گرفت سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی بشناسد. اتحادیه اروپا نیز در حال بررسی این موضوع است. کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید برای حمایت از معترضان در ایران موضع سختی اتخاذ کنند.

یوتلست برنامه‌های صداوسیما روی این ماهواره را قطع کرد

شبکه ماهواره‌ای «یوتل‌ست» روز پنجشنبه اعلام کرد که در راستای اجرای تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی، پخش تمام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی وابسته به این نهاد را متوقف کرده است.

به گفته یوتلست، این تحریم‌ها از روز چهارشنبه ۳۰ آذر به مرحله اجرا در آمده است.

اتحادیه اروپا روز ۲۱ آذر سازمان صداوسیما و برخی از مدیران و بازجو- خبرنگاران آن را به‌دلیل نقض حقوق بشر و پخش اعترافات اجباری معترضان تحریم کرد.

نهادهای حقوق بشری بارها اعلام کرده‌اند جمهوری اسلامی با سانسور رسانه‌های خارجی، اعمال محدودیت‌های اینترنتی، قطع دسترسی مردم به شبکه‌های اجتماعی و آزادی گردش اطلاعات، همچنین با استفاده از پروپاگاندای رسانه‌های حکومتی، سعی در خفه کردن صدای مردم خود دارد.



امیرارشادی December 23, 2022 03:26 AM

تنگی یا گشادی
این جماعت برنتابد تنگ بودن را
چنین است سنت آل عبا و آل عمامه
نمیدانند که تنگی چیست هر آنچه داشتند
شد گشاد در فیضیه در درس طلاب
اگر باور ندارید این شما ومقعد وامانده رهبر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: