آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 3 دی ماه 1401 = 24-12 2022

روزنامه عربی: جمهوری اسلامی گیج شده..! آه و فغان پشه ولایت

سردبیر سابق روزنامه «الشرق الاوسط» نوشت: سخنرانی "حسین امیر عبداللهیان" وزیر خارجه جمهوری اسلامی در دومین نشست بغداد در اردن برای تمام کشور‌های منطقه و هم چنین کسانی که درگیر آن روند بوده اند مشخص ساخت که حکومت ایران دچار نوعی گیج شدگی و عدم توان تمرکز برای تفکر پیرامون مسائل شده است.

وی در ادامه نوشت: وزیر امور خارجه ایران در حال ایراد سخنرانی خود به زبان فارسی بود، اما سپس دوباره به زبان عربی سخنرانی کرد و باعث ناراحتی مترجمان حاضر در نشست شد.

این روزنامه نگار نتیجه گرفته است که در واقع، عبداللهیان به گونه‌ای رفتار می‌کرد که گویی به آنان (مترجمان) اعتماد ندارد و قصد داشت مطمئن شود که همگان پیام اش را دریافت می‌کنند.

آه و فغان پشه ولایت از ملاقات مقام‌های اروپایی با مخالفان نظام

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان امروز در یادداشتی در ستون «نکته»، جمهوری اسلامی را به «عقاب» تشبیه کرد و مخالفان را «پشه لاغر» و «بی سواد، درپیت و کاسه‌لیس» خواند.

نماینده خامنه‌ای در روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات مقام‌های اروپایی با مخالفان جمهوری اسلامی در روزهای اخیر و مقایسه آنها با کسانی مانند ابوالحسن بنی‌صدر، رئیس‌جمهور پیشین نوشته «این مقایسه به وضوح از اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی و ناتوانی نزدیک به افول غرب در مقابله با انقلاب اسلامی حکایت نمی‌کند؟‌ و آیا در این عرصه وصف حال کشورهای غربی و عبری و عربی و اپوزیسیون درپیتی، مصداق این بیت نیست: آنجا که عقاب پر بریزد، از پشه لاغری چه خیزد».

پارادوکس این‌همه ابراز وحشت

کُر وحشت نظام ولایت گویی تمامی ندارد. اما خامنه ای در این زمینه نیز با وضعیت متناقضی روبه‌روست به‌نحوی که پمپاژ این‌همه ابراز وحشت و سوزوگداز، به‌نوبه خود، می‌تواند باعث ترس و ریزش بخش‌های دیگری از نیروهای خودی شود. این پارادوکس و وضعیت متناقض وجه دیگری از بن‌بست و استیصال رژیم درمانده او در مواجهه با قیامی است که چهارمین ماه را سپری می‌کند و سر بازایستادن ندارد. (فیلم زیر: نصب بنر ۱۰۰ روزگی انقلاب در اتوبان نواب تهران)





www.youtube.com/watch?v=Yl7e0suTO94

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سیاوش December 24, 2022 12:56 PM

شریعتمداری ، سگ رسانه ای زنا زاده امیدوارم در دادگاه مردمی هم همینطور زبان دراز باشی و به گریه و التماس تیوفتی و نگی که ببخشید من خمار تریاک بودم و نمیدونستم چه گهی دارم میخورم، شیره ای خفه شو

گزارش یا اعتراض به این نظر


محمدعلی حفظ اللسان December 27, 2022 08:06 AM

بنام خدا؛اساسی ترین اشکالی که بر منتقدین نظام وارد است اینست که از فرط عصبانیت در بیان نظرات خود ناسزا گویی را به استدلال و منطق در نکته نظرات خود ترجیح میدهند حال انکه اگر بر عکس انرا بکار گیرند شاید نتیجه بهتری حاصل شود مثالا اقای شریعتمداری را مدیر محترم یک جریده معروف قدیمی خطاب کرده ومحترمانه از جناب ایشان سئوال باید کرد کهدولت مورد احترام شما به حسب مصادیق موجود غیر قابل انکار قادر نبوده است به اقتصاد مملکت سروسامان دهد ؛گرانی اقلام مایحتاج عمومی سر بفلک کشیده ؛زندگی برای مردم مالایطاق شده ؛ارزش پول ملی تقریبا دارد صفر میشود در دنیا هم که منزوی شده ایم فقروفحشاوفسادودزدی اختلاس وبزهکاری وناهنجاریهای روحی وروانی وجسمی؛بحران آب وزیست محیطی؛وضعیت نابسامان دارو ودرمان بنظر حضرتعالی چه باید کرد ؟تکلیف ملت چیست؟جواب را باید شنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام December 27, 2022 10:12 AM

در پاسخ محمدعلی حفظ اللسان
دوست عزیز شما درست میگویید کاملا با شما موافقم ولی حسین شریعتمداری به گفته خودش بازجوی زندانیان سیاسی و اعدامی بوده و نه سوادی دارد که بتواند درک کند شما چه از او میخواهید و نه توانایی پاسخ دادن دارد حسین شریعتمداری یک لات چاقوکش چاله میدانی است که تنها زبان خودش را درک میکند نه چیز دیگری و اگر شاهنشاه ایران را ترک نکرده بود هنوز در میدان سبزی فروشها به کارش ادامه میداد و گاهی هم سر مواد چاقو میکشید و همین علی خامنه ای هم به همراه پسرانش در جاده تهران مشهد جلوی اتوبوسها را میگرفتند و جیب مسافرانش را خالی میکردند همین ابراهیم رئیسی هم خودش یک چاقوکش است
همه کسانی که در این حکومت علی خامنه ای پست و مقام دارند در همین پیکر و اندازه هستند نه بیشتر و اینها زبان شما را درک نمیکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: