آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 دی ماه 1401 = 25-12 2022

فیلم؛ این جوان ۲۲ساله در خطر اعدام فوری است: سخنان مادرش

وکیل محمد قبادلو، در توییتی نوشت که روز یکشنبه به دیوان عالی کشور مراجعه کرده اما اجازه مراجعه به روابط عمومی و دفتر رییس دیوان برای پیگیری وضعیت موکلش و خبر تایید حکم اعدام او داده نشده و «پرونده در دبیرخانه محرمانه است».

محمد قبادلو که بازداشت او در جریان اعتراضات پرند صورت گرفته به اعدام محکوم شده است. او متهم است که گروهی از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفته و یکی از آنها را به‌قتل رسانده است.

عفو بین‌الملل در رشته توئیتی خواستار لغو فوری حکم اعدام محمد قبادلو شد و از جامعه جهانی خواست از ابزارهای خود برای جلوگیری از به‌دار آویختن این جوان استفاده کند.

این سازمان با اشاره به این‌که محمد قبادلو ۲۲ساله در خطر اعدام فوری قرار دارد از مقام‌های رژیم ایران خواست، هر چه سریع‌تر این حکم را متوقف کنند.

این نهاد حقوق‌بشری در رشته توئیتی با اشاره به گزارش رسمی پزشکی قانونی در مورد کبودی و جراحات بدن او خواستار تحقیق در مورد "شکنجه و بدرفتاری" با این بازداشت شده در جریان اعتراضات و پاسخگو ساختن مسئولان امر شد.

عفو بین‌الملل از جامعه بین‌المللی خواسته تا از همه ابزارهای خود برای اعمال فشار بر رژیم ایران در جلوگیری از اعدام قبادلو استفاده کند تا در شرایطی که در جهان درگیر جشن کریسمس و سال نو است قربانی دیگری به پای چوبه‌دار نرود.

فیلم زیر؛ مادر این جوان زندانی: آیا این عدل اسلامی است؟





www.youtube.com/watch?v=g0Pz2BPhK2w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو December 25, 2022 01:18 PM

هم میهنانم
سید علی گدای خامنه ای د خمینی کثیف خون هزاران بیگناه را بر زمین ریخته اند
سید علی مفعول خامنه ای به زودی به دار مجازات اویخته خواهد شد
هرکس در جنایات رژیم تبه کار اسلامی مشارکت کرده محاکمه خواهد شد
نور بر تاریکی پیروز است
به اعتصابات سراسری بپیوندیم
مرگ بر خامنه ای
خامنه ای قاتل اعدام باید گردد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: