آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 دی ماه 1401 = 29-12 2022

اعتراضات ایران؛ این اقدام تنها آتش زیر خاکستر را قوی‌تر می‌ کند

اخیرا وزیر کشور در گفت‌وگویی اعلام کردند که در کشور مساله و مشکل «گفت‌وگو» وجود ندارد و این مساله تاثیری در اعتراضات اخیر نداشته است. وحیدی در این باره تاکید کرده که مسائل اخیر در کشور «طراحی دشمن» بوده و ارتباطی به لزوم و نیاز به اصل «گفت‌وگو در کشور» ندارد.

در این خصوص مصطفی هاشمی‌طبا، معاون رئیس‌جمهور در دولت اصلاحات به اعتمادآنلاین می‌گوید که با فروکش کردن اعتراضات نباید ادبیات مسئولان به سمت انکار مشکلات برود چرا که این اقدام تنها آتش زیر خاکستر را بیشتر و قوی‌تر می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که راهکارهای مطرح‌شده از قبیل برگزاری رفراندوم، تاسیس هیات موسسان، گفت‌وگو و سایر راه‌حل‌ها از نظر شما چقدر موثر است؟ گفت: من تصور نمی‌کنم صرف این اقدامات گشایش قابل توجهی ایجاد کند. به عنوان اقدامات جانبی ممکن است موثر باشد و البته باید صدای اعتراض را شنید. مسائل سیاسی قابل ترمیم است، قابل حل‌‌وفصل است در صورتی که اراده جدی در این زمینه وجود داشته باشد. نگرانی من از فرسودگی سرزمینی است. ما همه منابع‌مان را مصرف می‌کنیم و در حال نابودی این سرزمین هستیم. فرضا هر گروه سیاسی سهم بیشتری بگیرد و برنده نهایی غائله باشد، با یک سرزمین که همه منابعش را نابود کردیم، اصلا چه می‌توان کرد؟!



حقیقتگو December 29, 2022 08:39 PM

برای مهارکردن آتش هائی که هنوزدرمرحله رشد ونمو کردن هستند دو راه وجود دارد یکی با پاشیدن آب بران ودیگری خفه کردن آتش با پتو حکومت ضاک آخوندی برای مبارزه با آتش انقلابی مردم ازدومورد استفاده کرده ومی کند یکی با گلوله باران کردن وکشتاروضرب وشتم مردم ودیگری که حکم پتوها برای خفه کردن اتش انقلاب را دارند که همین قشرخاکستری متشکل ازمیلیونها خائن وتماشگروبی هویت ونامردم ها باشد تازمانیکه مبارزان مزدمی وطن پرست ایرانی ایران درخیابانها حاضربودند جان فشانی ها میکردند وچه هزینه هائی هم برای رهائی ایران دادند ومیدهند کشورهای خارجی ازانها حمایت میکردند ولی فاجعه باراست که چگونه میلیونها نامردم های خائن همسوبا حکومت ضحاک اخوند تازی ازشان هیچ حمایتی نکردند که حالاهرروزه هرساعته تازی ها وتازی تبارها برای اعدام کردن ایرانی ها قدعلم کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: