آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 دی ماه 1401 = 29-12 2022

فیلم؛ سقوط: بچه هیئتی کامنت می‌نویسه این نظام شده مثل نظام پهلوی

در جریان سخنرانی آخوند پناهیان مهره خامنه‌ای تعدادی از شرکت‌کنندگان با استفاده از گاز اسپری این سخنرانی را برای دقایقی مختل کردند. او در این سخنرانی گفت: ۹۹و نیم درصد فحش‌ها و ناسزاها و بدوبیراه‌ها و توهین ها مستقیما شخص نائب امام زمان ما را بگیره تو فضای مجازی، بعد الآن بچه هیئتی نادان برمی‌گرده کامنت می‌نویسه میگه این نظام شده مثل نظام پهلوی...(فیلم زیر)

جمهوری اسلامی هرگز تا این اندازه آسیب‌پذیر نبوده است

کریم سجادپور، پژوهشگر ایرانی بنیاد کارنگی برای صلح بین‌المللی، به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: در ۴۳ سال تاریخ هرگز رژیم ایران تا این حد آسیب‌پذیر به نظر نیامده است.

به گزارش رادیو فرانسه، این خبرگزاری در گزارشی نوشت: حکومت ایران خود را در برابر خواست قاطع سرنگونی از سوی مردمش می‌بیند.

در این گزارش نوشته شده که در ایران «تابوها (محرمات) در هم شکسته»، «بنیادهای عقیدتی جمهوری اسلامی تضعیف شده» و رهبران نظام با وجود سرکوب شدید، با «اراده‌ای سرسخت برای تغییر» حکومت مواجه هستند.

خبرگزاری فرانسه با یادآوری این که جمهوری اسلامی «از آغاز همواره و به طور مرتب با اعتراضاتی روبرو بوده»، می‌نویسد که جنبش حاضر «از نظر مدت، گستردگی اعتراضات در تمام استان‌های کشور، مشارکت اقوام و طبقات مختلف اجتماعی و مطالبه آشکار سرنگونی حکومت»، «بی‌پیشینه» است.

سازمان مردم‌نهاد حقوق بشر ایران مستقر در اسلو می‌گوید اگرچه ممکن است مقیاس اعتراضات در هفته‌های اخیر کاهش یافته باشد، اما تظاهرات هر روز در سراسر کشور ادامه دارد.

محمود امیری مقدم، مدیر سازمان حقوق بشر ایران به خبرگزاری فرانسه گفت که رژیم قادر به پایان دادن به این جنبش مردمی نیست و «بازگشتی وجود ندارد».





www.youtube.com/watch?v=Uvsu_U-hQgU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بهرام December 29, 2022 09:37 PM

دعوا سر لحاف ملاست
یک مشت آخوند گرسنه ریختند بر سر پول مردم ایران جنگ دارند که تو خوردی و سیر شدی اکنون به علی خامنه ای مدیونی آن هم خامنه ای که به گفته خودش در زمان شاه پول کرایه خانه اش نداشته و با قرض از رفسنجانی و دیگران روزگار میگذرانده
ولی یکی باید به این آخوند بچه کش پناهیان بگوید که این پولی که تو امروز دیگران را با آن سرزنش میکنی نه مال اربابت خامنه ای است و نه مال خود دزد بچه کشت است نه مال دزد دیگریست نه خیر این پول مردم ایران است که زیر دست شما دزدان است و برای نگهداشتن آن حاضرید حتی کودکان را به گلوله ببندید و در خیابانها و زندانها جوانان این کشور را به خاک و خون بکشید ولی امروز زمان سخنرانی های یکطرفه تمام شده بزودی هم خودت و هم خامنه ای باید در دادگاه مردم ایران باید جوابگو باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: